• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • solouniko
    Ocikatten skrev 2010-04-19 06:44:06 följande:
    Godmorgon förresten!Jag fick mitt zillstar-mail 22.53 och såklart fanns inte allt...
    Åh vad tråkigt! Vad var det som du inte fick? Fick också mail igårkväll och min enda lilla body fanns, så ett fynd blev det iallafall!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • AochJsMamma

Godmorgon!!

Jag har inte fått mail från Zillstar, antar att hon är mega stressad stackaren.. har ju bara beställt ett moln bäddset, men vill SÅ gärna ha det. Mailade nu iaf, så man vet innan man sätter in pengar...

solouniko: Grattis till vinsten, så kul när man äntligen får tag på nåt man suktat efter länge..som med mig o finaste lammen som jag fortfarande inte fått tag på i stl 92...

Idag ska jag till en kompis o hälsa på o snosa på hennes lilla nyfödda dotter, ska bli myyyys!! {#lang_emotions_heart} Kul för nyblivna storasyster att få lite lektid med Alex oxå. Det behöver de nog båda.

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • solouniko
    AochJsMamma skrev 2010-04-19 07:31:52 följande:
    Godmorgon!!Jag har inte fått mail från Zillstar, antar att hon är mega stressad stackaren.. har ju bara beställt ett moln bäddset, men vill SÅ gärna ha det. Mailade nu iaf, så man vet innan man sätter in pengar...solouniko: Grattis till vinsten, så kul när man äntligen får tag på nåt man suktat efter länge..som med mig o finaste lammen som jag fortfarande inte fått tag på i stl 92...Idag ska jag till en kompis o hälsa på o snosa på hennes lilla nyfödda dotter, ska bli myyyys!!  Kul för nyblivna storasyster att få lite lektid med Alex oxå. Det behöver de nog båda.
    Tack Ja tänkt vad töntigt glad man kan bli över ett kläderplagg Hoppas du får tag på lammen Har du kollat i skräpposten? Där låg mitt mail från Zillstar iallafall.. MYS med nyförding
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • AochJsMamma
    solouniko skrev 2010-04-19 07:38:44 följande:
    Tack Ja tänkt vad töntigt glad man kan bli över ett kläderplagg Hoppas du får tag på lammen Har du kollat i skräpposten? Där låg mitt mail från Zillstar iallafall.. MYS med nyförding
    nope, där ligger det inte.. Jaja, hon svarar väl tids nog.
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Greksmurfen

gomorn=)

grattis grattis på födelsedagens elliegbg ;)

igår var ja å everlonn en tut tillkostavatt lite shopping där IGEN ja osm inte ska handal=P.. fy på henne...
    maxenå bus lekte såå fint igår... kom jättebra överrens=) inte en tår trots att de busade väldans=P hihi

mamma till Maximilian född 081028
  • Tjollabolla

Godmorgon!

Jag fick mail från zillstar igår, allt fanns utom småfolk t-shirten. Men jag la 2 ordrar och den andra har jag inte fått svar på....

Lämnade Milo på dagis precis och glömde lämna överdragsbyxorna! Skit med, dom som ska åka till bondgård idag. TYPISKT! Jag hade dom med mig, men är ju så jäkla glömsk nuförtiden!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Everlonn
    Greksmurfen skrev 2010-04-19 08:17:40 följande:
    gomorn=)grattis grattis på födelsedagens elliegbg ;) igår var ja å everlonn en tut tillkostavatt lite shopping där IGEN ja osm inte ska handal=P.. fy på henne...maxenå bus lekte såå fint igår... kom jättebra överrens=) inte en tår trots att de busade väldans=P hihi
    Godmorgon Tack för trevligt sällskap, mumsig middag och shopping igår!! Det var jättetrevligt!

Maxen är såååågo och mysig{#lang_emotions_heart} Tom maken hade ju jättekul Samma intressen som grekis gubbe{#lang_emotions_dreamer}

Du shoppade?? Halva min salgbudget rök! Någon kom ju med grejer som man inte kunde låta bli ju! Sonen blev väldans nöjd! Spatserade iväg i morse i nya Ed Hardyjackan
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Lilla Ego 07

Jag fick mejl från Zillstar igår kväll. Dock hade mejlet hamnat i skräpkorgen av någon anledning så kolla där ni som inte fått något.

• Greksmurfen
    Everlonn skrev 2010-04-19 08:34:29 följande:
    Godmorgon Tack för trevligt sällskap, mumsig middag och shopping igår!! Det var jättetrevligt! Maxen är såååågo och mysig Tom maken hade ju jättekul Samma intressen som grekis gubbe Du shoppade?? Halva min salgbudget rök! Någon kom ju med grejer som man inte kunde låta bli ju! Sonen blev väldans nöjd! Spatserade iväg i morse i nya Ed Hardyjackan
    hmm stavade som en kråka uppe=P.......
    ja det va inte dåligt att de hade samma intressen=).... aniss hade med det trevligt=).. trots att det vatt en tur till shopping ;) haha....ja jag handlade inte så mkt=P jämfört med dej hihihi..... blev han nöjd med det andra du handlade åt han då??
    NGN ja inte vatt det jag ;).... men hon behövde ju dem grejerna =P.. då e det skillnad hahaha lagt lite bilder påFB =)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Ocikatten
    solouniko skrev 2010-04-19 07:05:54 följande:
    Åh vad tråkigt! Vad var det som du inte fick? Fick också mail igårkväll och min enda lilla body fanns, så ett fynd blev det iallafall!
    Biltröjan från Småfolk, men jag förstod ju att den var populär! Fanns i 122/128 men jag kan nog inte ta så stor till Marcus.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17