• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan

God morgon
    Har lämnat barne på dagis och borde egentligen plugga lite, ska till skolan i em

Mamma till Nora, August och Ella
  • nettan1016
    h80 skrev 2010-04-19 09:14:36 följande:
    matadorkids har
    Tackar. Hajlinnet nu beställt. Samuel kommer bli jätteglad.{#lang_emotions_laughing}
    Mamma till Samuel och Evelina
  • stökmamma

fick mitt mail fr zillztar strax efter jag loggat ut... regnbågen fanns INTE {#lang_emotions_cry} och efter jag mailat och dubbelkollat byttes strl på hemsidan, dubbeltypiskt
    inga vita ministars heller så nu är jagi valet och kvalet om jag ens ska ha prickbodyn och tajtsen...

andras barn och mina älskade ungar
  • OsynligtSmåkryp

Gomorrn gomorrn!

Har legat lite lågt härinne på sistone, försöker mig nämligen på ett minskat köpbegär.
    Lite har jag handlat men det är lite för att vara mig, det går liksom lite bättre när jag inte häckar härinne och blir lockad.

• nettan1016

På lördag är det återigen dax för Åka Runt festen här i Ljungby och idag borde jag få veta vilken rätt vi ska stå för.
    Jag måste också försöka hitta kläder till mig. {#lang_emotions_throwup} Alltid så mycket lättare att handla till barnen ju.

• Busbellan
    nettan1016 skrev 2010-04-19 10:43:32 följande:
    På lördag är det återigen dax för Åka Runt festen här i Ljungby och idag borde jag få veta vilken rätt vi ska stå för.Jag måste också försöka hitta kläder till mig.  Alltid så mycket lättare att handla till barnen ju.
    Har ni inte fått reda på det än?
    Ja, det där med kläder till sig själv är inte lätt, känns aldrig som man har nåt att ta på när man väl behöver nåt lite snyggare
    Mamma till Nora, August och Ella
  • nettan1016
    Busbellan skrev 2010-04-19 11:00:17 följande:
    Har ni inte fått reda på det än? Ja, det där med kläder till sig själv är inte lätt, känns aldrig som man har nåt att ta på när man väl behöver nåt lite snyggare
    Neeeej. Och nu vill jag verkligen veta. Så här sent har det aldrig varit, men enligt rykten så kommer det idag.
    Snyggkläder till mig är så svårt. Tycker alla affärer i Ljungby har mer vardagskläder. Svårt att hitta en festlig top. Jag har ju ljusa jeans, svarta högklackade stövlar och en kort svart skinnjacka. Behöver ju egentligen bara en glittrig liten top. Nåväl, får väl kolla i gömmorna. Har för mig att jag har en blå glittrig halternecktop som borde funka till. Billigt blir det ju i så fall.{#lang_emotions_laughing}
  • melizza

Goddag goddag

fick mitt mail från zillstar igår kl 23.30 och allt mitt fanns....det blev en blå kik kid klänning samma som Busbella har till sin tös och Molo ministars tröja

shit vad hon måste ha jobbat dessa dagar alltså....stackarn

(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • nettan1016

Ojdå. Nu har jag visst fyra paket på väg hem till mig. {#lang_emotions_dreamer}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17