• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-05-31 20:47:01 följande:
    Alltså Himmel tjejer! Jag har haft världens cirkus här hemma ikväll! En tjej skulle komma o köpa vagnen, hon skulle vara här kl.17. Klockan 18 ringde jag o frågade vart dom tog vägen. Då var dom på väg. Efter åtskilliga samtal och vägguidningar senare så kom dom äntligen fram, klockan 20.15!!! Dom hade kört sen kl. 16! Det är 10 mil hit från Malmö, men dom har farit över halva skåne. Landkrona, Ystad, Hässleholm och jag stoppade dom precis över telefonen från att köra till OSBY! Detta med en bebis på 3 dagar med sig. Dom kommer in, bebisen är hungrig, mamman börjar amma honom. Sen började han skrika, då säger mamman: Ahh, min syster får amma honom jag kan inte. Det är så bra att hon har en bebis med! Jag höll banne mig på att tappa hakan. Tillsist, efter att dom försökt pruta trots att jag skrev att det var prutat och klart, så köpte dom vagnen och körde. Efter att Rikard skrivit ner en LÅÅÅÅNG vägbeskrivning hem till dom Å då är det ändå raka vägen till Malmö från Kristianstad!

så dålig e inte ens jag på o hitta fel????
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

oj.. det va rekordsnabbt 1 min hann bilden med text o bambi va uppe innan de rök tro inte ens t gått så fort nån gång..

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    SmillaMilla skrev 2010-05-31 20:58:06 följande:
    ja jag ser den :)
    bra
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

lagt upp bilder på fb nu.. hur många kan man ha ute samtidigt?? så de inte blir rörigt?

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

vika tvätt, hänga 4 maskiner, sen sooova..!!! jippie.. *gäsp*

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    MammaT skrev 2010-05-31 21:36:26 följande:
    tur att jag var ute och att jag hade läst här att du skulle lägga ut
    ja.. tvekade på dom, älskar det trycket verkligen.. men dom e för korta =(
    o hon e sista bebisen i familjen.. så.. shorts känns lite länge o spara.. =) hoppas på annat i de trycket sen framöver ist
    såå fina!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

sambon börjar lära sig lite iaf..
    igår när jag sa att jag sålt mina bambibyxor :
    va de så klokt då? du älskar ju det trycket?
    ja, men dom e ju små?
    ja, men som shorts sen då?

han börjar förstå att man kan ha mindre byxor som shorts

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    minamor skrev 2010-06-01 09:32:54 följande:
    hej i tråden! är det någon här inne som säljer ett par molo babybyxor stl 80, gråaktigt print med rosa text, rosa muddar. försökte kontakta, men ej fått svar. har ej fb själv. tack :)
    tro jag vet vilka du menar.. o vet vem säljaren är..
    tro hon la ut dom på t sen, o tro jag vann dom

www.tradera.com/Molo-byxor-svart-vit-movieprint-stl-80--auktion_302757_112786944
    dom??
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2010-06-01 12:44:16 följande:
    Nu behöver jag hjälp igen Vad hade ni haft för skor till denna klänning?
    jag tro jag hade haft ett par enkla vita typ ballerina...
    söt klänning!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2010-06-01 12:56:08 följande:
    Fast jag är så kort så jag vill nog gärna ha lite klack...eller, iof är det inge vidare att gå i. Kanske några vita typ gladiator modell? Eller ser det super dumt ut med svarta skor? Javisst är den fin Letade ju klänning som en tok i varenda affär i Jkpg och sen på internet, och vart hittar jag den? Jo på People i Vryd
    haha, ja se där.. vår butik kan va bra o ha ibland. =))
    hmm.. bra fråga.. tro jag skulle haft vitt ändå.. =)
    beror lite på va man har till med iofs..

hmm.. lillan sover, kanske passa på o kolla film i soffan? *hmm, sova lite kanske? * sov ju så dåligt inatt, ont i halsen o täppt i näsan,. o barn som vaknar.. suck*
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17