• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

mammat: guud vilken fin bild!!!! {#lang_emotions_heart}

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    MammaT skrev 2010-05-31 10:53:00 följande:
    tack jag älskar den vi fick många bilder men detta är favoriten och jag är så glad att jag valde den klänningen hade först tänkt ta prästkrage men ångrade mig precis innan vi åkte
    ja, verkligen superfin bild!! kan ju närapå ta på kärleken er mellan ju{#lang_emotions_heart}
    o så färgglad {#lang_emotions_sunny}
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Pepper79 skrev 2010-05-31 11:49:07 följande:
    När brukar Katvig ha salg? Är den i Köpenhamn också? Är fortfarande grymt salgsugen, känner mig inte färdigshoppad än
    ohh.. ja, när e den? {#lang_emotions_innocent}
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

kollat lite nu va som får åka o inte..
    hade långärmad älgknappklänning i 92, skiljde inte så mycket till 98, o 92 e stor än på henne, så 98 får åka..
    o knapparna i knickers, 74, o lite linnen i 98 o 104 visst.. e fb bättre eller t ?
    tänker att t når ut till fler? men att på fb kostar de inget o sälja?

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

om hon inte använt sin lurvoverall i 92 sen länge, typ när vintern börja försvinna..
    kommer man använda den mer då?
    funderar på om den ska få åka eller inte.. såå fin, men onödigt om den bara ska ligga?
    kanske bättre med byxor o jacka i höst?

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    h80 skrev 2010-05-31 12:41:34 följande:
    börja med fb o skriv vad du vill ha, får du inte det så ta t (så gör jag)
    så kan man ju göra.. har bara inte lagt upp på fb innan men nån gång ska va den första..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Trinis skrev 2010-05-31 12:45:51 följande:
    Nu är man ju biten av shoppingbacillen, är så shoppingsugen, särskillt när jag tittar i bildtråden, och ändå har jag en hel sopsäck hemma som väntar på att bli upplockat. Ser så fram imot att komma hem och ta fram alla mina fina fina kläder. Är liiiite besviken på att det inte fanns mera stjärnor och ränder på molo, fast bra var det för jag hade ändå gjort av med mina pengar. Och att ha lite att göra på jobbet nu till en förändring gör ju inte saken bättre, har ju tid att kolla runt
    ohh.. så du har inte fotat dina fynd än då? *nyfiken* så kul o se va alla hittade ju.. =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Trinis skrev 2010-05-31 12:56:21 följande:
    Jag ska få gjort det, var hemma 21 igår, stupte i säng och slocknade 21.30. Idag kommer sonen hem efter en visit hos mormor i Oslo, så jag får se vad jag hinner med, men jag ska fota.
    ohh.. =)) så spännande.. =)
    ska allt behållas?

flickor.. jag e nog totalt pucko..
    mina vita o blå linnen jag köpte, visst heter det eskimå?
    de med isbjörnar, igloo o gubbar? cerise kant?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Lilla Ego 07 skrev 2010-05-31 13:07:06 följande:
    Hej i tråden. Var på en seconhandbutik idag och där helt plötsligt hängde en molo t-shirt i stl 98 Så¨den var jag ju tvungen att ta på en gång. Det är det där gamla bilmönstret, blå bakgrund och massa små minibilar så att säga. Fint skick var den också i. Börjar tveka på om sonen kan ha 98 dock, tror det är på gränsen. Iaf, vad brukar man få ge för en sån på T eller så? Vill veta om jag gjorde en bra affär eller inte
    nu går molo dåligt.. jag fick inte massor för mina tyvärr.. =(
    som högst runt 100 kr.. ? beror nog lite på tryck med..
    hade en med bil o nåt mer..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    LJ2 skrev 2010-05-31 13:09:13 följande:
    nu går molo dåligt.. jag fick inte massor för mina tyvärr.. =( som högst runt 100 kr.. ? beror nog lite på tryck med.. hade en med bil o nåt mer..
    ändrar mig, hela Tradera går dåligt nu..
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17