Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-07-31 11:23:22 följande:
    jag vill med se..

nu ska jag måla naglarna på sonen
    Gillar din son också nagellack?

Jag ska fixa lite lunch här.

CU
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2010-07-31 11:37:47 följande:
    Nu har han röda tum- och stortånaglar..

Måste nog köpa fler färger på snabbtokande lack tror jag..Drömmer
    Här ska det gärna vara olika färger på olika naglar. Hela färgspektrat
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2010-07-31 12:57:00 följande:
    men har bara en färger i lack (i snabbtorkade), vill gärna ha snabbtorkade på honom. Vill inte ha nagellack överallt..

Får köpa någon mer färg...
    Haha...ja de är roliga de små.

Nä, om man ska göra något vettigt idag. Kratta eller något
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2010-07-31 13:07:23 följande:
    ska gå och hämta ett hm paket..

Beställde lite jeans till dagmammestarten.  Smultron och butte säger ju att de ska tåla endel illa behandling. Får se om så är fallet.
    Vi har HM-jeans som ser ut som nya efter dagisanvändning
  • Duntoffla
    Ocikatten skrev 2010-07-31 14:02:43 följande:
    Hellu!
    Hur försiktig är din grabb då?!
    Våra är ganska blekta och har nästan hål på knäna och det är efter hemma-användning... *ha ha*
    Men annars håller jag med om att de är kanonbra med tanke på vad man betalar för dem. Dock lite besviken på att det inte är dragsko hela vägen runt i midjan så man kan dra in dem lite, ibland upplever jag dem som lite stora i midjan.
    Han är inte särskilt försiktig av sig alls Är överallt och ingenstans. Men de jeans vi har är rätt tjocka i tyget. Finns säkert olika varianter. Dessa är något år gamla och i mörk denim.
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2010-08-03 08:59:53 följande:
    God morgon!

Nu har famljen bestämt sig, vi åker till Malmö imorgonTungan ute
    God morgon!

Är det Plastisock-utförsäljningen?
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2010-08-03 09:13:50 följande:
    Jag tror det...Hoppas kunna träffa Butte också för business
    Sen vill maken mot Köpenhamn och danmarksakvarium,sonen vill till zoo och mamman skulle ju gärna dra runt i affärer..Undrar vem som vinner? Det enda Max säger när vi närmar oss en affär är " INTE handla mamma!!"
    Jaså?

Tycker att mannen och sonen kan åka till akvarium och så får mamman shoppa lite
  • Duntoffla

Du som vet allt förresten, när brukar Småfolk ha sin salg? Ska du dit månne? Oskyldig OM du ska och OM du känner för att shoppa lite extra tröjor så hojta till. Jag kommer definitivt inte att kunna åka och jag älskar just tröjorna från Småfolk

• Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2010-08-03 09:29:56 följande:
    Låter som en god idè
    Duntoffla skrev 2010-08-03 09:24:58 följande:
    Du som vet allt förresten, när brukar Småfolk ha sin salg? Ska du dit månne? Oskyldig OM du ska och OM du känner för att shoppa lite extra tröjor så hojta till. Jag kommer definitivt inte att kunna åka och jag älskar just tröjorna från Småfolk
    Jag ska dit och jag kan säkert fixa tröjor I oktober skulle jag tro att det blir Småfolkssalg-om det nu blir någon...
    Det vore superschysst! Det är ju enklare med Småfolk då det enda jag vill ha är tröjor och i vilka mönster som helst. Vad brukar de ligga på i pris? *hoppas att det blir av*
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2010-08-03 10:00:18 följande:
    80 dkk/styckTungan ute
    Everlonn skrev 2010-08-03 09:44:56 följande:
    Vad kul! Då ses vi där!Solig
    Det gör viSolig
    Najs price!
    Kristyr skrev 2010-08-03 10:13:12 följande:
    Ursäkta mig?!

www.tradera.com/MOLO-overall-rosa-korall-CRAZ...

Utropspris 699:- för en molooveralla utan luva?? i vilken värld lever personen i....

Haha och i texten har personen skrivit  "Vinteroverall att hamstra och ruva på - de kommer gå som smör i höst"
    inte denna kanske då... *asg*
    Fast huvan är ju oftast bara i vägen och på dagis använder vi aldrig det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17