Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lalalong skrev 2010-06-27 09:02:04 följande:
    Jaa, 50% hade onekligen varit trevligt!
    Jag har lite olika strategier. Till ord. pris köper jag sånt som jag bara måste ha! Sen nu när det är 30% så kör jag på sånt som jag spanat lite på och gärna vill ha men inte vilket pris som helst. När/om det sen blir 50%... då klickar jag hem sånt som jag mest bara funderat lite löst på tidigare Dvs sånt som sållades bort denna gång

Vad hittar du för fint då?
    Jag är lite likadan. På 30% är det sånt som jag inte vill riskera att det tar slut om jag väntar. Men det blir nog inte alls mycket barnklädesshopping i sommar. Jag ska prioritera mig själv på reorna och då måste det vara minst 50%

Jag är så sugen på panseerna och de lilarandiga brallorna. Synd att det inte finns i mer "killmodell" och i större storlekar. Annars hade Noel fått en tröja och ett par byxor. Nu blir det body i panseerna och byxorna till lill*n. Fast 299 kr för en body känns surt, särskilt när de växer så det knakar i den åldern och plaggen är lite svårsålda i de storlekarna.
    Ocikatten skrev 2010-06-27 09:02:29 följande:
    God morgon!
    Här har det natt-shoppats ser jag! Skrattande
    Kul att ni fyndat lite, här knakar skåpen av kläder så jag känner inget behov just nu... Eller rättare sagt så är kontot tomt! Få se om det är några godbitar kvar på slutrean.
    God morgon!

Här behövs inga kläder heller och Traderakontot är rätt tomt men jag måste ha ett par saker inser jag
    Skorpan i magen v.35 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla

God kväll tjejer!

Äntligen semester! Cool

Vad händer här? Shoppar ni något på alla reor?

Själv fick jag hem (inte på rea) ett paket från LLM häromdagen innehållande Molos panséer i body, lilarandiga brallor samt regnbågsbrallor. Varför kan inte MOLO någon gång göra tröjor utan puffärmar? Jag vill ha panséer till Noel ju

Skorpan i magen v.36 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2010-07-02 20:47:47 följande:
    godkväll!
    Härligt med semester. Och nu är det ju dessutom riktigt lååååångledigt från jobbet för dig.

japp jag retar mig också på det. Alvin vill också ha snygga Molotröjor UTAN rynt.

Jag var in i den lokala butiken som säljer Molo här och var såååå nära att shoppa på mig lite av muddbyxorna och bodysarna i minostorlekar men sen sansade jag mig. Är ju evigheter kvar tills bebisen kommer så jag lär ju kunna få tag på de här printen på rea eller på T innan det är dags att börja använda dom. Men snygga är dom!
    Ja, det är underbart! Ett års ledighet från jobbet (jag kommer säkert få spel framåt aug/sep nästa år).

Visst är de helt fantastiskt fina? Funderade ett tag på att tråckla på Noel en suit med blommorna men antar att den skulle passa max en vecka om ens det. Jag kan tänka mig att blommorna kommer bli ett print jag köper till nya bebisen i flera storlekar.
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2010-07-02 20:48:40 följande:
    kan hålla med... ville ju ha en kanintröja baby till sonen i våras men det var ju "fult" rynk på..
    Pusselbabytröjan var bra juh, den var utan puffar eller rynk...
    Så synd eftersom killkläderna oftast är mkt tråkigare och murrigare.
    FL Lisa skrev 2010-07-02 20:49:17 följande:
    och rynt betyder rynk på norrländska
    Känns som att alla tröjor har antingen rynk mitt fram eller puffärm
    Ja, varför? Och varför kan de inte göra de lilarandiga muddbrallorna i större storlekar?
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-02 20:56:42 följande:
    go kväll

härligt med semester Solig
    Ja, det känns underbart. och skönt att veta att man inte ska tillbaka än på ett tag Allt bra med dig och magen?
  • Duntoffla

Vilka härliga sommarbilder i BT! Underbara!

Här skulle vi iväg på semester till bla Kolmården men vi hann inte långt förrän N gnällde över öronvärk, spydde och nu är vi hemma igen

• Duntoffla
    Kristyr skrev 2010-07-05 14:52:06 följande:
    åhh trist..
    ChokladMoshin skrev 2010-07-05 14:53:07 följande:
    Näemn vad tråkigt! Hoppas han blir bättre snart.
    Ja, jag hoppas att vi kommer iväg imorgon om det inte är öroninflammation. Att han spydde berodde nog mest på att han grinat och var slemmig i halsen för det var mest sånt som kom upp. Stackaren!

Synd om det inte blir av eftersom detta var den enda saken vi skulle göra på semestern. Känner inte för att dra iväg så mkt senare...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17