h80 skrev 2011-01-19 20:07:08 följande:
tack. lite svårt med regelbundenheten eftersom hon bara får gå 15timmar/vecka. (må-tis-tors). Dett hade varit mer ok om hon hade slutat gråta efter ett tag när jag hade gått, men det gjorde hon ju inte :(
det som gör att vi funderar lite extra är att jag är ju hemma med lillasyster, så egentligen behöver hon inte gå på dagis nu. Vi lät henne börja för hennes skulle, för att vi trodde att hon skulle tycka att det vqr roligt.
åh ha henne hemma!!!!
jag gjorde samma sak med bella och hon bara grät, efter tre veckor tog jag hem henne och vi var hemma i två år till. det är DET BÄSTA jag gjort. hon var nästan två när jag började skola in henne där och än idag minns hon. när vi körde förbi dagiset förra veckan (hon går på ett annat nu) så sa bella: "det är det dagiset jag gick på när jag var liten och jag var så himla ledsen"

tänk om jag "tvingat" henne gå kvar. nä dom är små en gång och tvivlar du så ha henne hemma, hon trivs garanterat bäst hemma hos dig och du kan ge henne och hennes utvecklig minst lika mycket, tom mer än dagiset kan