Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2010-10-31 22:39:22 följande:
    Jag har varit där en gång, för måååånga år sen, Tyckte då att de va super mysigt! Att bara få gå och mysa. Tilläggas ska väll att jag och denna kille va nykära så kanske alla ställen hade uppfattats som super mysiga

Inte så mycket att lita på då alltså
    Vi får väll se vad vi hittar på, Nora verkade lite sugen på universeum också
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    movie skrev 2010-10-31 22:47:05 följande:
    Universeum är också värt ett besök, ligger bredvid liseberg så 2 flugor i en smäll kanske
    Ja, vi var på universeum senast för 3 år sedan när vi behövde roa de andra barnen medan Ella låg på intensiven.
    Nora hade kul, men jag inser att jag nog var nån annastans i tankarna för jag kommerknappt iåg vad vi gjorde där
  • Busbellan

God morgon på er!
    Höstlov här, men idag får barnen lämnas på fritids och dagis, måste till skolan en runda

Men lite ledigt ska vi förhoppningsvis hinna få också

• Busbellan
    skruttplutt skrev 2010-11-01 08:04:55 följande:

Hur är den färgen som Molo kallar fjord? Är den blå eller turkos? Tänkte köpa deras vinteroverall. Dottern är 94 cm lång och väger ca 13 kg, tror ni det blir bra med 98?

Jag tror 98 blir bra
    jag har en i 104 till min dotter som är 100 cm lång, den sitter bra nu, men finns ändå lite att växa i. Tror den kommer funka hela vintern
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-11-01 18:42:17 följande:
    Godkväll i tråden!

Vad händer här idag?

Vi har varit i Lund med N idag.
    Vi är inte klokare nu än innan, men hoppas att bli det när läkarne ringer upp i veckan.
    Känns bra att vi varit där iaf och de var superbra där.

Åh vad skönt att höra att ni fick träffa bra folk i alla fall
    Hoppas ni får lite mer klarhet när de ringer upp. Vad fick hon göra idag?
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-11-01 21:41:46 följande:
    Flock skrev 2010-11-01 21:37:59 följande:
    Typ ljusblå?? Känner mig lite feg att slänga starka färger med ljus tvätt. Första gången den ska tvättas.

Vad jobbigt att ni inte fick så mycket svar idag men hoppas ni får många svar sedan när de ringer..

Tänkte först slänga in den med turkost och grönt men blev osäker om det gula skulle klara sig..
    Jag tvättar den med vitt-tvätten.
    Sorterar bara färgat och vitt.
    Första gången ett plagg tvättas får det åka med en colourcatcher.
    Så gör jag med, bara färgat och vitt, och så rött/rosa/orange också förresten
  • Busbellan
    Flock skrev 2010-11-01 21:46:16 följande:
    Åh, då sorterar jag nog mycket.. Vit, grå, röd-rosa, grönt-turkos, jeans, svart och gul. Ska se om jag vågar prova att tvätta gult med rött efter ert råd i småfolksbilen
    Ska man tvätta gut med rött?
    Jag kör alltid gul med ljus/vit tvätt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17