Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-10-28 12:42:35 följande:
    Åh fina
    Jag gillade ränderna på den understa bilden mest, så nån av dom och sen vitt på resten av väggarna.
    Men vilka ränder är finast då, för jag kan inte komma fram till nån .-D
    De bredare eller de smalare?
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-10-28 13:02:30 följande:
    Aha!
    Det är så illa alltså.

Förstår att du vill ha mer fäärg på väggarna när möblerna är ljusa.
    Därför vi valde turkost också ju.

JAg håller nog också med om någon av ränderna med turkost i på nedersta bilden.
    Tror nog de breda ränderna är finast...
    ängeln83 skrev 2010-10-28 13:06:02 följande:
    Lite oledoledoff där, tycker nog båda är lika fina men jag hade nog valt den bredrandiga, kan ju blir lite rörigt intryck när det är så smala ränder.
    Ni verkar eniga i alla fall, bra!
    ja, ränderna kanske är de finaste. Det är ju faktiskt så att jag vill tycka att det är fins, men man vill ju även att andra ska tyck det är fint faktiskt
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2010-10-28 13:23:19 följande:
    Dom var underbara!!! Vilken tapet är det?! Vi ska snart göra vid Lias rum, guud så mkt fint det finns! Var helt inne på Midbecs rosa stars till henne, men vet i tusan om jag inte ändrat mig..
    Det är midbec detta också
  • Busbellan
    Chipotle skrev 2010-10-28 14:41:53 följande:
    Hej! Tror ni att en Molo overall  i 104 kommer funka till min dotter i vinter? Hon är runt 95 cm nu.
    Hur slitstark är den? Har tänkt att använda den till dagis. Hon är lugn och stillsam men hittar gärna gegga och vattenpölar att sätta sig i. Skrattande 
    Kommer antagligen vara lite stor i början aav vintern, men kan nog funka. Ella är ca 100 cm lång och har 104 i sin overall, den sitter såhär nu
  • Busbellan
    h80 skrev 2010-10-28 21:09:22 följande:
    nej, tror inte det var den, men jag har bara sett den färgen i softshell, så jag kan ha fel. Det skulle kunna vara den färgen som busbellan visade tidigare i tråden. Men jag är inte säker..........så lita inte helt på mig
    Det är crazy salmon som Ella har på sig på bilden
    Älskar den!
  • Busbellan
    h80 skrev 2010-10-28 21:56:56 följande:
    Ja, men då var det den :) Tyckte den var jättefin. Men 98 såg så stort ut på min 88 tjej
    Jag tror man antingen tycker den är jättefin eller avskyr den, är ju lite speciell
    Men jag måste säga att ingen lär missa barnet när den overallen sitter på
  • Busbellan
    Preggi skrev 2010-10-28 22:04:25 följande:
    Håller med Man ser P på dagisgården på låååångt avstånd..
    M är lite avis på att P har sån fin overall.

Har nästan funderat om overallen även fungerar som reflex när det är mörkt, känns nästan så
  • Busbellan

Får tacka er för råden ang. tapet tidigare idag
    Det blir den bredrandiga som fondvägg. Sen antingen vit eller, vit med lite mönster på till resten av rummet

• Busbellan
    Preggi skrev 2010-10-28 22:10:59 följande:
    Haha lätt.
    Busbellan skrev 2010-10-28 22:07:11 följande:
    Får tacka er för råden ang. tapet tidigare idag
    Det blir den bredrandiga som fondvägg. Sen antingen vit eller, vit med lite mönster på till resten av rummet
    Har du bild?
    Det verkar som det blir den bredrandiga nere till vänster här
    DSC_0477.JPG

antingen tillsammans med helvitt, eller med de här blommorna
    DSC_0475.JPG
  • Busbellan

Fy nu måste jag avreagera mig lite!
    Vi har en gruppuppgift som ska göras i skolan.
    Det är en bok med 8 kapitel som det ska skrivas en liten reflektion på till varje kapitel.
    Uppgiften är bara på 2-3 sidor så det krävs ju inte mycket på varje kapitel.
    Jag erbjöd mig i min grupp att om jag fick de andras reflektioner så kunde jag skriva ihop något, skönare än att behöva träffas tycker jag eftersom vi alla har en bit att åka.
    Bestämde i onsdags att de skulle skicka sina reflektioner till mig idag på fm så jag kunde fixa det idag eller senast imorgon.
    I så fall kunde jag nämligen ha relativt ledigt nästa vecka när det är höstlov för barnen.
    men tror ni att jag fått några reflektioner från de här personerna, nejdå
    Jag tänker INTE sitta nästa vecka med detta, kommer det inget imorgon fm så får de göra det själlva så skickar jag in mitt som en egen uppgift.

Sådär, nu har jag fått beklaga mig lite!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17