• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

nån här som precis bjöd på mina motocykelbyxor på fb??

• h80
    CamillaJ skrev 2010-06-04 08:08:10 följande:
    Åh trist .. då är det nog ingen idè att köpa den nu?
    Hon är 6 veckor .. nästan 6 kg och ca 59 cm
    Vill ju inte att den ska vara jätte lång.
    du kan kanske få tag på en äldre modell. Min lilla är också 6 veckor, 4.5kg o 54 cm o hon har en dalmatinerklänning i storlek 62/68, den är lite stor men den fungerar. Den slutar i knävecken på henne.
  • h80
    Tjollabolla skrev 2010-06-04 09:02:36 följande:
    Godmorgon!
    Åhh jag är så stolt över vår Milo idag! Han har sovit första natten utan blöja och det gick super Å dessutom, så bajsade han på toaletten igår, han har hittills bara velat bajsa i blöja, trots att han inte haft blöja sen han var 2 år och 8 månader. Å igår släppte det! Han blev sååå lycklig. Idag ska vi åka in till leksaksaffären

Jag har en äldre klänning från Molo, butterfly, den är i storlek 62 och sitter jättebra på Lia. Så dom måste haft rena storlekar innan... Lia är ju iofs 64 cm o väger 6,7 kg... Har köpt en molo klänning i 62/68 men inte testat den än...
    visst var det din tjej som hade butterfly (?) sommarsuiten i bt? hur stor är hon o vilken storlek?
  • h80
    SmillaMilla skrev 2010-06-04 21:47:08 följande:
    Suuuuuperfin!!!!!
    då blir det den :)
  • h80

nån som ska på katvig-salgen o vill handla lite till mig?

• h80
    hzl skrev 2010-06-06 20:57:35 följande:
    Wiiiiii! Fina molo lurv jackan är snart här! 30% känns helt ok också
    var??
  • h80
    Greksmurfen skrev 2010-06-06 21:57:05 följande:
    jo det hoppas jag med på... tog sin tid innan han somnade.....hmmm när får dem återgå till dagis vid ögoninfektion?? e ju inte aktuellt just ni eftersom han inte vill äta å är kinkig etc... men undrar då ja inte haft barn som haft det innan....
    min tjej har också ögoninflammation o det verkar som om det går runt hela stan just nu. Hon går inte på daigs men hennes kompisar gör o där har de sagt 2 dagar efter start med antibiotikafroppar eller 2 dagar efter symtom (om de inte får droppar alltså)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17