• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-06-06 22:10:16 följande:
    okej.... maxen är inne påå 4de dagen imorn med ögondroppar=(.. å de hjälper inte=(..... vet inte om det är ngt mer för han vaknar å ropar ajajaj om nätterna sen att han hade feber för 2 dagar sen..hmm ..
    e din dotters ögon svullna med??
    ja, hon var jättesvullen, nu är det dock i princip bra. Vilka droppar får han? Hon var nästan helt bra efter 3 dagar med dropparna
  • h80
    Greksmurfen skrev 2010-06-06 22:21:20 följande:
    fucitalmic....hmmm maxen e inte nära på att vara bra än ....så man undrar ju om det är ngt annat med.. e lite extra oroad pga av hans ögonproblem i vanliga fall vill ju inte att han ska få ngt som tillstöter där=S
    vilket hade dotern?
    hon hade också det, hoppas att det blir bättre snart, ring bvc annars
  • h80

ingen webbshop som har börjat med rea än?

• h80
    Smultronhjärta skrev 2010-06-07 15:30:24 följande:
    Mitt "lilla" paket från POMPdeLUX är redan skickat- vad roligt med snabb service från,för mig, ett nytt ställeSolig Spännande också med danskt fast som ändå känns väldigt odanskt
    vad fina saker de har o vad billigt.............vad beställde du?
  • h80
    Preggi skrev 2010-06-07 16:57:04 följande:
    Gud vad mkt fina saker de har.. Sitter och plockar på mig hur mkt som helst... och jättebilligt med.. perfekt..
    jag har också hittat hur mycket som helst :) är nog bäst att betala o logga ut nu, innan man hittar merGlad
  • h80

Våra har också kommit Glad vilken bra dag!
    Sitter o väntar på brevbäraren.............hoppas han har många paket med sig idag.

• h80
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-08 13:50:23 följande:
    Jag har varit på UL idag och fick se vår lilla bebis Hjärta

Den lilla låg och sträckte på sig och sprattlade med sina små paddlar till armar o ben

Hjärtat pickade på precis som det skulle!

Äntligen är oron över Solig
    vad sköntGlad

mitt facebook krånglar, men visst var det du som köpte bodysuiten (polarn) av mig?  Jag kan inte inboxa dig här på fl, men vill du inboxa din adress?
  • h80
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-08 17:20:02 följande:
    Tack gullevännar Solig Hjärta{#emotions_dlg.flower}

Vi firade med att sova i 2 timmar   *puh så trött*
    såg adressen Glad skickar så fort jag har fått pengarna
  • h80
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-08 17:34:51 följande:
    men jag har ju betalt Förvånad den 2/6 betalde jag.
    ååhh, sorry, det har jag missat bland alla traderabetalningar, postar imorgon
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17