Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RockingSkåne skrev 2010-10-27 13:13:19 följande:
    Min son är 15 mån och går på dagis.... Så behöver en slitstark overall! Stl 86....
    MOOOOLO Glad

Tror även att småfolks är bra men har inte testat den innan. Har en till dottern som ska användas nu i vinter, har även en molo till henneFlört

Till sonen som är 3,5 har jag haft Molo tre år i rad nu, super! Brukar inte knappt se att de är använda sen efter en säsong och då kan man sälja och få många dineros tillbaka.
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    ängeln83 skrev 2010-10-27 13:40:18 följande:
    Den är underbar, och mycket finare irl, svårt att fånga den rätta färgen på bild.
    Ja det är kanon, den overallen Liam hade förra vintern använde han två säsonger, den såg verkligen ut som ny, fick 850 kr för den.
    Vilken storlek kör du till Liam?

Jag har 110 till min E men jag undrar om den kommer räcka hela vintern. Han är ca 107 lång.
  • Lilla Ego 07
    lillronya skrev 2010-10-29 17:50:42 följande:
    Hej i tråden!

Någon här som vet hur i dig denim-jeansen är i stl?
    Åhh jag vann ju ett par på FB helt for free Glad Har ännu inte fått hem dem ännu dock.

Idag fick jag fin post, Mjau-lakan och fotbolls-lakan från molo, svart lurv med röda kantband molo åsså ett par söta små trosor molo. Sen råkade det visst bli en beställning NS också idag.... Flört
  • Lilla Ego 07
    Zvartaliljan skrev 2010-11-01 08:12:56 följande:
    Hade tagit 104 om den ska räcka hela vintern, 98 skulle passa precis nu men då får hon ju inte växa nåt. Vet att greksmurfen tagit 98 till sin pojk och han är bara ca.88cm.
    Jag har en Molo-overall i 116 till dottern som är ca.104cm lång, den funkar utmärkt med växtmån att räcka hela vintern och kanske t.o.m funkar i början av nästa vinter. Hon har en gammal 104 (som en 110 i de nya) och den sitter precis nu, sträcker hon upp armarna så blottas massor med hud.
    Det där låter inte så bra för mig det.... Min E har en molo overall i stl 110 som är tänkt till vintern. Han är nu 107 cm och lär ju växa några centimeter i vinter också, han brukar växa en del då..... Kanske måste köpa en 116 också då om jag får tag i någon?

Attans att ungen ska bli så lång!! Går ju så snabbt nu ju så jag hinner inte  med
  • Lilla Ego 07
    Pepper79 skrev 2010-11-01 10:18:18 följande:
    stl 80 är det för stort?
    Ja jag tror det tyvärr. Hon är bara 76 cm lång och har sett bild på en stl 80 på en tjej som är ungefär lika stor, eller lång men lite tyngre och den är rätt stor.
  • Lilla Ego 07
    1 och 1 är 3 skrev 2010-11-01 10:31:27 följande:
    AnnaCill!?
    Tack! Dock så hade de bara från stl 80. Kanske är som så att den bara harg jorts från stl 80 helt enkelt.
  • Lilla Ego 07
    1 och 1 är 3 skrev 2010-11-01 11:21:01 följande:
    Kan du vara så enkelt...

Nu ska jag åka å köpa lite blommor,  T är på dagis, 15 timmar... nu nrä jga plockar ut komptid... känns helt skumt att vara hemma ensam...
    Enligt NS som jag mejlade så har den gjorts i stl 74 men den kan ha tagit slut, inte så många som tar hem den storleken. Tack för hjälpen!
  • Lilla Ego 07

Tack! Nu är en NS i 74 på väg till mig :)

MAT overaller, nån som har någon åsikt om dem? Och hur är de i storleken?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17