Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-04-27 19:19:45 följande:
    Ha ha för mig heter det chokladbollar så klart. Men har även hört negerbollar innan. Men aldrig negerbullar.
    haha, här heter det negerbollar hemma, men ska vi fika ute så köper vi chokladbollar

Vilken fin outfit Svea hade i bt, såååå fint på söt tjej!
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-27 20:05:59 följande:
    Busbellan: Vilken coooling i bt!
    Tack
    och det syns inte ens att hon är prickig va, hon har nästan helt sluppit prickar i ansiktet
  • Busbellan

God morgon

Vad ska alla hitta på idag då? Vi väntar besök, var visst några som ville hämta vattkoppor

• Busbellan
    nettan1016 skrev 2010-04-28 09:23:43 följande:
    God morgon! Evelina har fortfarande inte fått några koppor, men det kommer väl antar jag. Hon träffade ju Ella i söndags.
    Så ni har klarat er än
    ja, de träffades, men bara utomhus, vet inte hur mycket det smittar då
  • Busbellan

Gokväll
    Vad händer här? Är det lika lugnt som vanligt?

• Busbellan
    ängeln83 skrev 2010-04-28 21:31:46 följande:
    Godkväll flickor.Smiter in en runda innan det blir sängen, är såå trött.O nu sitter tatueringen där också, herregud så nöjd jag är, men AJ AJ AJ
    Åh vad roligt!!
    Gjorde det hemskt ont?
    jag har ju bara en liten pyttetatuering, men vill tatuera barnens namn när jag vet var och på vilket sätt jag ska ha dem
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2010-04-28 21:31:27 följande:
    Ja det verkar ganska lugnt...Fina bilder i bt Just de där leggingsen har jag inte...blir attans sugen!
    Tack
    Klart du måste ha de leggingsen1

Härliga bilder på maia och ankorna, den jackan är såååå fin och vad stor lillkillen är {#lang_emotions_heart}
  • Busbellan
    ängeln83 skrev 2010-04-28 21:45:16 följande:
    Ja alltså det där var verkligen på gränsen på vad jag pallar o jag har ändå hög smärt gräns. Har ju tatuerat vaden och underärmen innan men det kändes knappt. Men denna...ajajaj
    har som tur var också hög smärtgräns.
    Har en liten på magen och den kändes knappt alls
  • Busbellan
    1 och 1 är 3 skrev 2010-04-28 21:49:25 följande:
    Gokväll tjejer!Tittar bara in en snabbis, härliga bilder i BT!!!! Måste krypa till sängs nu, har en viktig dag i morgon med servering av Henke Larsson och Landskrona Bois. Natti Natti brudar!
    Min systers sambo är stort fan av landskrona Bois, kanske ska tipsa honom om var de håller hus
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2010-04-28 21:55:42 följande:
    ja den ser ajaj ut men FIIIIN!!! Ja de leggingsen lär säkert hamna här förr eller senare...Jag är störtkär i denna jackan nu, trodde den skulle bli som ett tält på Maia eftersom den är bred i modellen men den satt så fint Mateo är stor i sinnet men ack så liten i kroppen, varit på bvc idag o fått skäll, han har bara gått upp 300 gram på en månad nu 4980gram och blir 4 månader på fredag...Men bvc-tanten mjuknade lite när han skrattade o pluddrade på för fullt, då sa hon att det iaf var en välmående kille Men lite extra mat skulle inte skada...testade och ack vad han kräktes...
    Ja, det var ju inte så mycket precis
    men det är ju liksom lite svårt att trycka i dem mer mat än vad som får plats
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17