Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Strunta i att föra över pengar, du kan betala om jag hittar nåt istället
gahhhh!!! Nån som vill ha Ella???
Hon har haft utbrott efter utbrott sen hon kom hem från dagis. Är inne i värsta trotsen just nu, hur man än gör kan det inte bli rätt.
Hon kom på att hon skulle duka efter att vi redan dukat (hon var tillfrågad innan) då låg hon i en hög på golvet och skrek läääänge. Sen när hon väl behagade sätta sig vid bordet så påstår hon att hon inte når sina bestick (fast hon gör det) och bryter ihop för det.
Vi andra har vid detta laget ätit färdigt sedan länge och lämnar bordet, Ella sitter själv kvar och äter. Låter kanske hemskt men jag vet inte vad man ska göra.
sen var det dags att borsta tänderna och hon bryter ihop skrikande för att det är för lite tandkräm, hon får lite mer tadkräm men då är det genast nåt annat som är fel.
Efter allt skrikande så börjar näsan rinna och hon ska torka näsan, pappa ska göra det och det duger inte heller = nästa utbrott
ja, detta var bara några exempel, nu ligger hon och skriker för att hon ska titta på film, får väl se om det duger att sätta på nån.
är väl detta som kallas för trots skulle jag tro, hon vill bara vara arg och på dåligt humör den mesta av tiden
Så nu har jag gnällt av mig lite!
Idag fick jag förresten lite rolig post (och ganska bra pris också)
två par NS jeans och ett par NS shorts kom det från Eleraff så nu har August några jeans att byta mellan ![]()