Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2011-01-30 23:35:15 följande:
    gick precis in på *harkel*  lindex och vem fanns mitt på bilden "följer på fb"??

vem du hahaa
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2011-01-30 23:42:57 följande:
    Men då är det ju 116 som gäller här då
    tycker nog det låter bra faktiskt. en kompis såg den förra veckan och blev kär så hon köpte 122 till sin dotter som är 108cm och den satt bra. hennes dotter är rätt så smal.. eller ja smalare än bella
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2011-01-30 23:52:14 följande:
    Den jackan kommer antagligen vara slut innan jag har velat färdigt
    Kan ju inte komma på vad man ska ha för byxor till
    haha nää svårt detta
  • Buttelina
    Lalalong skrev 2011-02-01 18:57:57 följande:
    Började på mitt nya jobb igår och jag hatar det Gråter
    En av dom andra som jobbat där sen starten styr och ställer samtidigt som hon säger att hon inte orkar mer så nu får jag ta över (förskolan startade i augusti). Men ändå är inget av det jag gör vettigt. Och om det inte blir som hon vill så sjukanmäler hon sig, för hon orkar inte ha det så. 

Vad fan ska jag göra. Jag får ont i magen av tanken på att gå till skitstället! Bitr rektor har jag inget förtroende för alls. Skulle jag säga till henne hur jag känner skulle hon förmodligen gå direkt till min kollega för att börja reda ut saker och det är jag  inte intresserad av.  Vill jag att denna starka känsla jag har ska komma fram till min kollega så ska det komma från mig. Och jag vägrar bli som henne och säga "Nä, det vill jag inte. Då säger jag upp mig". 

Jävla jävla skit. Jag har varit så himla glad över detta jobbet och nu ångrar jag att någonsin ens tänkte tanken.

Förlåt för OT men ni är ju så underbara så jag kände att jag ville skriva av mig lite här.  
    fy fanken vad jobbigt skickar en kram
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2011-02-01 21:26:22 följande:
    Gokväll i tråden!
    Äntligen tillbaka efter 1 dygn utan internet, blir skrämmande lamslagen utan dator märker jag Oskyldig
    Förskte kolla igenom alla bilder på köp/sälj sajten på F.book och där var ju hur månag som helst.
    Varför tar folk inte bort sina bilder när dom sålt?
    jag tar bort mina bilder när jag skickat varan. säljer jag mycket en period och vissa vill vänta med betalning tex så har jag mina bailder kvar som en cheklista typ
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2011-02-01 21:35:23 följande:
    Jo, men det låter ju rimligt. Menar på dom somn har sålt allt på fotot och dom kan ligga kvar länge.....
    Jaja, tips på trevlig shopping?
    När kommer Katvig?
    ja det är nog glömska och lathet skulle jag tro. och vissa vet inte hur man gör .. trist är det i alla fall :-/

nää inga tips. det kommer ju mer molo nästa/nästnästa vecka så avvakta säger jag
    katvig kommer väl med i feb?

jag längtar efter nya småfolk jag
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2011-02-01 21:44:17 följande:
    Småfolk är oftast för retro för mig. Men Mini måste nog ha minst en summersuit i alla fall
    Ooooh, mera Molo!! Önskar mig en leopard summersuit Hjärta
     jag längtar faktiskt efter småfolks fiiina randiga tröjor <3 dom är såå underbara!!

ohh det hade varit fint! jag vill så gärna ha en colibrikjol i den fina modellen med ränder och rosetter. du vet den som fanns i kaninerna och i blomprintet förra sommaren
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2011-02-01 21:53:39 följande:
    Kan man se SMåfolk nånstans? På deras sida kanske?
    Jaaa, det hade varit lövely! Hoppas på sån kjol jag med.
    Visst borde det komma suit i Leopard? *hoppas*
    jaa det kommer säkert. jag köpte ju en sån suit på salgen. så jag tror nog det kommer
    ChokladMoshin skrev 2011-02-01 21:57:24 följande:
    Denna i sommarsuit
    www.smafolk.dk/tcms/gallery_images/baby_suit/...
    jaa underbart somrig och fin!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17