Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej i tråden.

Nån som har hört nåt från mammastök på länge?

Hon har inte svarat på mejl jag har skickat nämligen.

Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07

Attans då, undra om nåt har hänt?

Väntar också på lite pengar, vet inte hur mycket för det är för ett gäng mössor hon skulle sälja på nån loppis.

Jaja, får väl vänta några dagar och mejla igen sen kanske. Hon verkade ju vara en go tjej iaf.

• Lilla Ego 07
    Tjollabolla skrev 2010-11-04 21:42:30 följande:
    Jag har oxå inboxat Mammastök, det är nog 3 veckor sedan, inget svar....
    Vi satte ju in pengar för present till Duntoffla, men det hände ju inte mer... Vet inte om det var många som satte in?
    Hon går väl i skolan va? Där borde hon väl ha tillgång till dator väl.

Nä nåt måsste väl ha hänt, kan väl inte vara nåt strul heller.
  • Lilla Ego 07
    lillronya skrev 2010-11-04 21:46:15 följande:
    Nu blir jag riktigt orolig för stökisen!
    Hoppas hon hör av sej snart!
    Ja jag har inte haft någon kontakt med henne sedan för ca 1 månad sedan. Hon skulle stå på en till loppis nu i slutet av oktober så vi sa att vi skulle höras då. Mejlade henne i söndags då jag kom på det och skulle höra hur det gått, sist så hade det bara sålts 3 st tror jag. Men inte ett ljud. Iofs så tog det några dagar sist också innan hon svarade.
  • Lilla Ego 07
    lillronya skrev 2010-11-04 21:54:35 följande:
    Hoppas att du får svar snart då.
    Flock skrev 2010-11-04 21:49:43 följande:
    Jaha, där small mina planer för i morgon. E ska ha hem pojkvännen för första gången, så jag måste nog vara hemma o kolla upp läget lite, så lite lagom pinsam ska jag väl vara...
    Typiskt!
    Men roligt.
    Ja jag hoppas jag hör nåt ifrån henne. Är säkert nåt som kommit i vägen bara. Inget jag går och är förbannad för eller så men tänkte jag skulle höra med er som kanske har mer kontakt med henne Glad
  • Lilla Ego 07
    solouniko skrev 2010-11-04 22:01:22 följande:
    Nej jag är inte heller speciellt upprörd, men det är alltid trist när det blir strul med T och speciellt när det är någon man "känner" som sagt Obestämd Hoppas hon hör av sig till någon snart så man vet att allt är OK!
    Ja nåt har ju uppenbarligen hänt eftersom det är flera som söker henne och inte nån får tag i henne iaf.
  • Lilla Ego 07
    Kristyr skrev 2010-11-10 20:10:30 följande:
    tur att jag har stl 74, 80 och 86 hemma då...
    Här har jag 74, 80, 86 och 92 liggandes tror jag Glad De var ju löjligt billiga på mässan ju så de va bara att köpa på sig! Dock så stör jag mig på att det är inbyggd bodybyxa i dem... köpte en på T som någon hade klippt bort den och det är mycket bättre.
  • Lilla Ego 07

Fruktansvärt irriterad just nu!

Har en katvigbody, raspberry el vad den nu heter. Använd 1 gång. Tvättar den och vad händer? Jo antagligen har den legat i mot den fula spindelmannenpyjamasen med tryck och legat lite förl änge i maskinen så den har fullt med mörka fläckar på sig Gråter Har kört diskmedlesbehandlingen på den men inte fan  har det hjälpt ett skit!
    Den är väl bara att slänga antar jag?? För jag kan absolut inte sätta den på lillan och inte går den att sälja heller.

• Lilla Ego 07
    ängeln83 skrev 2010-11-15 12:56:52 följande:
    Åh jaaa, älgarna är verkligen underbara Trodde verkligen den skulle vara för liten så fy vad jag är arg på mej själv att jag inte köpte dom andra också. Dom klänningarna jag köpte vet jag inte om jag gillar egentligen, tog lixom dom som fanns bara för att jag ville ha klänningar
    80-86 var verkligen kasst i lördags.

Ha ha, ja jag ska försöka få in bilderna nuuuuuu
    Här har jag en nästintill ny regnbågeklänning (gamla regnbågen) i stl 68 liggandes här :)

Sen så kommer det snart bli gamla butterflies och cups lediga i stl 74 Oskyldig
  • Lilla Ego 07
    Duntoffla skrev 2010-11-17 19:34:10 följande:
    Hemma igen efter reflexkväll på Noels dagis.

Tack snälla Tjolla för det stora fina paketet idag! Hjärta

Chokladmoshin- Vilken liten sötnos i BT!

Preggi- Fina tjejerna i nya fina Molosar!Åh, det är ju hon. Hmm...vilket nick har hon nu igen? Vet så väl hur barnen ser ut.
    Seadwarf el nåt sånt va`?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17