Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Jag fick mejl från Zillstar igår kväll. Dock hade mejlet hamnat i skräpkorgen av någon anledning så kolla där ni som inte fått något.
Jag fick mejl från Zillstar igår kväll. Dock hade mejlet hamnat i skräpkorgen av någon anledning så kolla där ni som inte fått något.
En rejäl bakisdag igår då eller??
Men då är hon bara 70 lång och knappt 8 kg tung.
Hej.
Jag behöver badkläder till mina barn till sommaren. Ska till Grekland en vecka i början av juni så jag känner att de skulle behöva solskyddskläder båda två. Har en ny ida t till lillan men inget till brorsan på 3 år. Är sugen på molos blåa dräkt samt även solskyddströjan i blått. Någon som vet hur de är storleksmässigt? E är 102 cm lång så jag vet inte riktigt vilken storlek jag borde köpa.
Sen, var kan man få tag på dessa? Tröjan har jag bara sett hos llm men de verkar slut där.
Hejsan.
Tänkte lägga upp lite kläder på FB ikväll eller när jag hinner. Någon som vet om det finns någon inställning där jag kan dölja så att bilderna inte syns för mina vänner typ? eller att de inte kommer upp i senaste inlägg sidan?
Orkar inte ha kommentarer från såna som inte förstår sig på storheten i danska barnkläder
Har även min chef och lite löst folk på min vännelista som jag inte vill ska se vad jag pysslar med jämt
Jag är för dålig på FB helt enkelt.
Håller på och lägger ut en massa "annonser" på FB nu
Tar en jäkla tid då jag måste ladda upp varje foto för sig dock.
Asså va jobbigt det är att ladda upp kort på FB! Vartannat kort blir ju fel, ser ut som om jag blir utloggad varje gång!
En fråga, finns det något sätt att hålla koll på vilka bilder man fått bud på på FB? Eller måste man hålla koll i skallen själv
är ju så förvirrad numera så är rädd att jag ska glömma bort nån.
Hej Tjejer.
Någon som har sett molos woodfish linne i stl 110/116 nånstans?
Antar att det är rätt kört men ja vill ju så gärna ha det ju.