Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

La in bilder i bt på min stora dagistjejSolig Igentligen skulle hon ha turkosa eller svarta tights till tunikan, de är beställda men har inte kommit än Men det funkade med tjocka idaT byxor oxå

Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn

Jag har aldrig varit superförtjust i katvigmössorna men efter Buttes bild så vill jag oxå börja samla såna

• Everlonn

Får man fiska lite röster?  Vill åka till danmark och äta gooodis Håller ju på att sluta röka så 2 kg godis i brevlådan skulle sitta fint med Nu innan man kör igång med GI ha ha ha

http://www.dinpase.se/#/2054

• Everlonn
    Buttelina skrev 2010-09-06 16:49:57 följande:
    hahah du är för söt. jag ääälskar dom men det börjar ju bli rätt många såg jag Skäms. men kan ändåå inte låta bli att köpa när det kommer nya färger
    Jag valde ju kepsen istället Men jag får nog knipa ett par vanliga med känner jag
  • Everlonn

Har ni sett vad lågt dkk står?Drömmer Man kanske skulle växla lite i förväg

• Everlonn
    1 och 1 är 3 skrev 2010-09-06 17:03:13 följande:
    Längtar inte alls..... Drömmer
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2010-09-10 20:07:15 följande:

nån som har en aning om vad detta kan vara? isabel började med en förkylning för typ 11dagar sen, sen blev hon frisk ett par dagar, sen fick hon ögoninflammation och sen feber och igår var hon feberfri och i förmiddags så sa hon att det kliade på hela kroppen och så var hon helt prickig. prickarna gick sen tillbaka och nu ikväll fick hon feber igen och en massa prickar över hela kroppen i ansikte, på mage armar är det värst.. tredagars feber har hon redan haft.. det får man bara en gång va? och sen tänkte jag nässelutslag? men hmm vet inte.. nån som varit med om nått liknande? sorry ot i know
    Ser ut som nässelutslag tycker jag..har du nån allergimedecin hemma? Det hjälper mot klådan. Har mna en infektion som härjar i kroppen är man känsligare och då kan man få reaktion mot sånt man annars tål
  • Everlonn

Någon som köpt molos täckmössa från i år? Som kan visa hur den sitter på?Drömmer Är sugen på en regnbågsmössa

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17