Inlägg från: nettan1016 |Visa alla inlägg
  • nettan1016

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God morgon i tråden!

Vill lägga in en lite efterlysning här!
    Jag måste ha ett molo hajlinne i storlek 122 eller 128. Om någon ser detta någonstans så hojta.
    Letar febrilt men har inte lyckats hitta det ännu.

Mamma till Samuel och Evelina
  • nettan1016
    h80 skrev 2010-04-19 09:14:36 följande:
    matadorkids har
    Tackar. Hajlinnet nu beställt. Samuel kommer bli jätteglad.{#lang_emotions_laughing}
  • nettan1016

På lördag är det återigen dax för Åka Runt festen här i Ljungby och idag borde jag få veta vilken rätt vi ska stå för.
    Jag måste också försöka hitta kläder till mig. {#lang_emotions_throwup} Alltid så mycket lättare att handla till barnen ju.

• nettan1016
    Busbellan skrev 2010-04-19 11:00:17 följande:
    Har ni inte fått reda på det än? Ja, det där med kläder till sig själv är inte lätt, känns aldrig som man har nåt att ta på när man väl behöver nåt lite snyggare
    Neeeej. Och nu vill jag verkligen veta. Så här sent har det aldrig varit, men enligt rykten så kommer det idag.
    Snyggkläder till mig är så svårt. Tycker alla affärer i Ljungby har mer vardagskläder. Svårt att hitta en festlig top. Jag har ju ljusa jeans, svarta högklackade stövlar och en kort svart skinnjacka. Behöver ju egentligen bara en glittrig liten top. Nåväl, får väl kolla i gömmorna. Har för mig att jag har en blå glittrig halternecktop som borde funka till. Billigt blir det ju i så fall.{#lang_emotions_laughing}
  • nettan1016

Ojdå. Nu har jag visst fyra paket på väg hem till mig. {#lang_emotions_dreamer}

• nettan1016

Gokväll i tråden.

Kram på dig Smilla, restskatt är skit rent ut sagt.

Fick brevet om åkarunt festen idag och ska ha efterrätt. Känns ok, det är ju nästan det lättaste i alla fall.

Dock går det vattkoppor på Evelinas dagis nu så med min vanliga otur så får hon väl det lagom till helgen. Och min mamma och pappa som ska ha barnen över natten har inte haft vattkoppor och vill i så fall inte passa dom. Så då blir det till att hoppa av. {#lang_emotions_cry}

• nettan1016

Busbellan. Vi budade visst på samma sak nyss. Men ingen av oss fick den va?

• nettan1016
    Busbellan skrev 2010-04-19 18:47:27 följande:
    Nej, men fick ni efterrätten i alla fall ja, vattkoppor väntar vi på här också, vet du om det är nån mer som fått det än?
    Jajamen, efterätt. Det får bli cheesecake med bär till och en massa dricka. Lätt och bra i alla fall.{#lang_emotions_laughing}

Jag vet bara om att V har vattkoppor, ingen mer.
  • nettan1016

God morgon i tråden!

Inget paket i lådan igår. Stackars Samuel som väntar som en tok på sitt tåglinne. Men det kommer väl kanske idag.

• nettan1016
    Busbellan skrev 2010-04-21 09:19:52 följande:
    Jag vill med gärna ha vattkoppor, men med tanke på att vi fortfarande inte fått pengarna från fk för att sambon var hemma halva februari så känns det inte så lämpligt att vara hemma länge nu igen och så har jag snart praktik och det var under min förre praktikperiod som ella var hemma 2 veckor
    Jag tar också gärna vattkoppor, men inte förrän efter lördag. {#lang_emotions_laughing}

Vi borde försöka se till att E och E får det samtidigt för då kan vi ju hänga lite på dagarna.{#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17