Inlägg från: nettan1016 |Visa alla inlägg
  • nettan1016

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-04-26 14:03:26 följande:
    Hej hejHar precis hämtat hem en prickig Ella från dagis, så nu är vi hemma med vattkopporMen fin post hade det kommit idag, från zillstar, babyshop och tack för fina kläder Malou!
    Dagis har inte ringt mig ännu. Vi får väl se om Evelina också får det snart.

Har hon många prickar?
    Mamma till Samuel och Evelina
  • nettan1016

Nu kom sonen in efter att ha varit ute och lekt med grannen och han hade plockat en fin bukett blommor till sin kära mamma. Vitsippor, scillor och en påsklilja misstänkt lik de vi har i trädgården. Men vad gör väl det. Jag har ju aldrig fått egenhändigt plockade blommor av honom.{#lang_emotions_heart}

• nettan1016
    Busbellan skrev 2010-04-26 19:45:36 följande:
    Gullunge Här har Ella somnat utan napp, undrar vem hon fick inspiration från Hon slog in dem i ett paket som skulle till pippi, la dem i vår postlåda och förväntar sig att pippi hämtar dem där, sen var hon nöjd. Frågade inte ens efter dem innan hon somnade
    Men vilken duktig tjeja. Det är ju ganska skönt att dom kan pusha varandra en del. Evelina har fortfarande bara sin lilla prick på ryggen, men vi får väl se i morgon bitti.
  • nettan1016
    Busbellan skrev 2010-04-26 20:52:14 följande:
    Här har det inte blivit så många fler prickar, hon har några stycken på benen, magen och ryggen bara. Hoppas det stannar där
    Vi lär väl veta i morgon om det är vattkoppor eller bara hennes eksem.
  • nettan1016
    Eddiebaby skrev 2010-04-27 10:04:05 följande:
    Lite så var det för mig sist när dottern helt plötsligt ville titta ut 36+0, vaddå jag skulle ju jobba minst en vecka till!
    Ungefär så hade jag det också. Dottern kom i vecka 36+2. Jag hade slutat jobba dagen innan och skulle bara ligga på soffan och äta chokladpraliner {#lang_emotions_wink} i tre veckor. Fick packa bb-väskan mellan värkarna på natten för inget var ju förberett.
    Mannen satt uppkopplad mot jobbet och bokade av möten och besök. {#lang_emotions_laughing}
  • nettan1016
    Busbellan skrev 2010-04-28 08:46:28 följande:
    God morgon Vad ska alla hitta på idag då? Vi väntar besök, var visst några som ville hämta vattkoppor
    God morgon! Evelina har fortfarande inte fått några koppor, men det kommer väl antar jag. Hon träffade ju Ella i söndags.
  • nettan1016
    Busbellan skrev 2010-04-28 11:13:46 följande:
    Så ni har klarat er än ja, de träffades, men bara utomhus, vet inte hur mycket det smittar då
    Japp, vi har klarat oss ännu så länge. Vet inte heller hur det smittar utomhus, tror det är ganska lugnt, men vi får väl se.
  • nettan1016

Go kväll i tråden.

Nu har Evelina fått vattkoppor och hon har hittills hela 2 stycken. Får se om det blir mer i morgon. I alla fall får jag vara hemma med henne i morgon.

Busbellan: Är du hemma i morgon? Om Evelina mår bra, ska vi leka då?{#lang_emotions_laughing}

• nettan1016

God morgon!

Grattis Bubblan!!!!!!

Usch, idag tycker jag riktigt synd om Evelina. Hon har prickar överallt, även i ögonvråna också nu, och dom kliar jättemycket.

• nettan1016
    Kristyr skrev 2010-05-03 11:31:07 följande:
    säg att de även fått in mini apple nu.Inskrivning på sjukhuset om 1½h...*ihhh* Känns så overkligt!!!
    Lycka till!!!!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17