Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-04-22 07:59:33 följande:
    Förresten, nån som fått paket från Zillstar än?Vågar man hoppas på att det kommer idag?Hoppas även på att Mejas Katvig t-shirt kommer idag.
    Jag fick mitt igår så era är säkert påväg de med Fiin var den den turkosa bodyn med prickar! Blev sugen på tunikan också

Godmorgon förresten! Här är det slut på sovmornar då Milla börjat vakna kl 06 vaarje dag! Vi är ju bortskämda med att sova till 8-9 tiden Nåja man vänjer sig väl
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    maugu skrev 2010-04-22 09:13:54 följande:
    Vi hade oxå välling race dvs när de vaknade så trattade vi dem välling, sent på kvällen elle rmitt i natten, vi trodde att vi hjälpte dem men stjälpte dem snarare för de blev hungriga och vaknade samma klockslag varje kväll/natt..vi tyckte det var skitjobbigt så min man tog tag i det hela..de fick ingen välling utan han gick in och sade; pappa är här, det är kväll/natt och nu ska du sova..de tog tre nätter sedan sov de rakt igenom..de första kvällarna/nätterna protesterade de förstås..vi upptäckte oxå att de blev mindre griniga och åt bättre dagtid när de började sova natten igenom..om de vaknar nu så går han in och säger sin lilla ramsa så lugnar de sig och somnar om..vi bär inte över de i vår säng utan går hellre in mer ofta någon natt för att trösta och ta bort "nattmonstret"..
    Vi gjorde samma med Milla, hon vaknade alltid vid 2-3 tiden och vi gjorde välling av gammal vana för då somnade hon ju om. Men sen en dag bestämde jag bara att det var nog med nattätandet, hon behöver det ju inte egentligen utan det var mer en vana. Det tog 3 nätter tror jag, hon vaknade kring 1-2 tiden och låg vaken typ en halvtimme-45 minuter och surrade men somnade om sen och sov till 6-7. Hon var aldrig lessen eller nått utan vaknade bara, nu sover hon alltid hela natten och klarar sig i 12 timmar nattetid.
  • solouniko

Godkväll tjejer Allt bra? Så himla söta barn i BT och vilket härligt sommarväder alla verkar ha det, här har vi max haft kring 5-6 grader ännu men det går frammåt Bildbombade lite nyss på stortjejen som absolut inte är någon bebis längre, tiden går verkligen FORT!

• solouniko
    Buttelina skrev 2010-04-26 20:51:05 följande:
    såå go hon är!! hon är såå otroligt fin i hajtröjan!!!
    Busbellan skrev 2010-04-26 20:48:55 följande:
    Åh vilken goding Stor tjej nu ju
    Tack Ja hon är en riktig stortjej nu, en härlig ålder verkligen när man ska lära sig och upptäcka allt Vi får vårat hus om ca 2 veckor också så jag ser fram emot en häärlig sommar ute på gården Tack Butte! Jaa hajarna är verkligen jättefina! Men hon brukar ha hårklämma till så hon inte ser ur som en pojke, haha
  • solouniko
    Buttelina skrev 2010-04-26 20:55:48 följande:
    jadå kommer du med rätt bil så haha. vi ska nog kunna klämma in en del rumpor det ska bara klaffa med datum och sånt.. jag ska nog dit första dagen och en lördag... jag har en babyresesäng som han kan ligga i
    Åh så mysigt Jag vill också på salg! Skit-Sverige som ska vara så avlångt
  • solouniko
    Buttelina skrev 2010-04-26 21:04:13 följande:
    ¨haha jäkla skitsverige
    Verkligen Också känns det rätt otajmat med husköp samtidigt också, men någongång skaaa jag ta mig alla de 250 milen
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-04-29 22:12:09 följande:
    Nu blev det lite tröst shopping från HM...eller mja, en hel del blev det visst 4 st handdukar, en picknickfilt, några linnen till Liam, en massa tröjor, leggings, t-shirts och klänningar till Meja.Dom hade ju fått in en massa fina klänningar, blev bl.a dom här:files.hm.com/media/products/836/DXL836_76635_...files.hm.com/media/products/836/DXL836_76635_...files.hm.com/media/products/836/DXL836_76635_...files.hm.com/media/products/836/DXL836_76634_...
    Den översta och nedersta har Milla Tyckte HM hade massa fina kläder nu! Brukar faktiskt vääldigt sällan shoppa där. Hon fick massa enfärgade basleggings för 29 kronor, perfekt till sommaren! Och de randiga tröjorna med typ båthals tycker jag också är såå fina!
  • solouniko
    stökmamma skrev 2010-04-29 22:19:02 följande:
    va,??  leggingsen missade jag helt *grr*  färger?
    Fanns i maaassa färger, Milla fick vitt, cerise och turkos men det fanns gul, grön, ljusrosa och röda också Supertunna och sköna, perfekt på sommaren!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17