Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-05-08 21:11:09 följande:
    Nån som brukar se jakten på Julia???Jag börjar undra om jag har nåt knas i hövvet för visst fasiken åkte Caroline ut förra veckan????? Hon och den andra va hon nu heter sjöng ju duell och jag hejjade såååå på caroline, men sen åkte hon å jag vart ursur
    Jag följer det och hon åkte inte ut Tur att du har nått att skylla på
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-08 21:28:08 följande:
    Men va tusan Jag satt halva programmet nu o skällde o gormade om att dom gjort FEEEEL   ha ha ha... *pinsamt* Ja ja.. Jag har väl bomull mellan örena just nu
    Haha ja Jag följer det och såg iaf att hon valdes att vara kvar förra veckan Braa tycker jag Inte bara för att hon är härifrån utan hon är ju faktiskt duktig också {#lang_emotions_laughing}
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-08 21:35:28 följande:
    Jag tycker det är konstigt att Ellen är kvar så här länge, många andra som åkt har varit SÅ mycket bättre, tyckte sååå synd om Shirin (stavning?) idag Vilken e din favorit?
    Joo, det måste ju vara för hennes personlighet för hon är verkligen inte i samma klass som de andra. Även om hon är söt så räcker det ju inte i en musikal direkt Mina favoriter är Caroline, Lisette och Frida Svårt att välja {#lang_emotions_dreamer} Självdå? Ba med gratis beställning också förresten
  • solouniko
    lillronya skrev 2010-05-08 21:42:08 följande:
    Såg det med pengarna. Märkligt!Jakten på Julia har jag aldrig sett. Är det bra?
    SKitbra! Haha, men jag har sett det från början och kan inte riktigt sluta Karln flyr dock fältet när det börjar, haha!
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-08 21:44:39 följande:
    Jag tycker åxå Ellen är urcharmig och söt, men man blir liksom nervös när hon uppträder Känns så osäkert allt hon gör att man blir obekväm.Frida,Lisette och Christina e mina favvisar, Lisette tycker jag är grym!!Den blir nog inte gratis den ordern Nåt e knas o det lär lösas det lovar jag
    Jaa, hon är ju det men nää. Dags för henne att åka ut snart så de braiga får vara kvar Jag gillar också Christina! Haha, jag tycker alla fyra som är kvar, förtom Ellen, skulle vara bra Julior Lisette är verkligen gryyyym, ryser alltid när hon sjunger. Hon är som magisk

Haha ja, konstigt låter det ju men man kan ju alltid hoppas
  • solouniko

OT men på onsdag får vi nycklarna till vårat hus {#lang_emotions_heart} Åh så sugen jag är!! Men jag blir GALEN på våra nya sängbord som vi beställde i början på mars och det skulle ta 2-3 veckor och dom har ännu inte kommit {#lang_emotions_djavulsk} Inte kan dom ringa heller och säga att dom är försenade eller vad som helst, BLÄ! Nåja vi har ju ett par likadana i annan färg bara så det är ju inte kris, men tycker det är dålig service ändå! *surar*

• solouniko
    Buttelina skrev 2010-05-08 22:05:36 följande:
    huuu ja vad mååånga kronor men fina bläkesprutter åhhh kuuuuul. så spännande. på tal om dålig service.. min kompis fick vänta i 8 veckor på diskho och diskbänk  hon fick diska i duschen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-08 22:03:45 följande:
    snacka om FYND Å va härligt!! Trist med dålig service
    Jaa det ska bli såå kul Känns också verkligen som superbra tid på året nu, kommer bli enorm skillnad jämfört med vindsvåning mitt i stan utan balkong till hus med egen stor tomt helt plötsligt

Haha oj, inte så mysigt att diska i duschen. Nytta med nöje
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-11 07:44:53 följande:
    Nej det har jag inte
    Godmorgon. Nu står det på FB att Anna Nilsson gillar LLM iaf på min starstida
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-11 07:49:43 följande:
    Ja helt plötsligt så fick jag en lösning på det   SOM jag kämpat!!
    Haha ja, inte lätt Tog ett tag innan jag fattade hur man taggade bilden Velade mellan den röda med äpplen eller den gröna med fåglar men tillslut fick det bli äpplisarna
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-05-21 07:23:00 följande:
    Jaaaaa, jag vet Ville bara förtydliga att den verkligen är det
    Åhhh, Jag ÄLSKAR min Bee Men smaken är ju som baken
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17