• xmari

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Och hur gick det där till... Helt plötsligt blev det en beställning på sigge o juno på 2 par molobyxor, 1 pansy tshirt och en louie louis klänning... Oups... Förvånad

Bra pris dock. 500 kr för allt. *nickar*

• xmari
    Tjollabolla skrev 2011-01-10 20:26:34 följande:
    Oj men det VAR ett väldigt bra pris så det var bra shoppat tycker jag!
    Tack! Skrattande Ni känns det lite bättre när plånboken gråter! Gratis frakt blev det ju också eftersom jag kom upp över 500 kr (518) Hatar när frakten "äter upp" rean...
  • xmari
    xmari skrev 2011-01-10 20:29:07 följande:
    Tack! Skrattande Ni känns det lite bättre när plånboken gråter! Gratis frakt blev det ju också eftersom jag kom upp över 500 kr (518) Hatar när frakten "äter upp" rean...
    Ni = Nu! Skrikandes
  • xmari

Tipsar lite härinne också. klkids.se har fått in lite av nyheterna på Molo. Gratis frakt och 10% om man anger kod barnshoppingsbloggen i kassan. Tog 40 minuter från att jag la ordern till mailet om att den var levererad kom! Fick äääntligen tag på mina rådjur till tjejen i rätt storlekar! Solig

Not my store! Flört

• xmari

Skönt att höra att det är fler som har städerska. Vår springer omkring här nu. Har henne varje tisdag men skulle aldrig orka städa vårt hus själv då vi har lite för stort. Tycker det är mer och mer vanligt men det betraktas fortfarande som lite "fult" att ha städerska har jag märkt...

• xmari
    SmillaMilla skrev 2011-01-12 18:46:39 följande:
    BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄä

Jag som var så glad i går att jag hade hittat softshelljackan i blitt stl 140 till Anton. Fick meil om att den var slut. Samma som på llm förra veckan. Är det inte meiningen att jag skall ha en sådan?
    Du vill ha just blå antar jag... Annars fanns den i 140 i svart på KLkids
  • xmari
    Greksmurfen skrev 2011-01-12 21:48:55 följande:
    vewt du ngn som rear ´ns harem i stl 68?? gärna ked 50% småvi hade dem igår men inte nu=/

fråga stl på knicker till maxen? stl 68 lr 74? eller sk han tom ha 80
    www.boogiekidz.se/

De har för halva men jag beställde inte för jag tyckte att frakten "åt" upp vinsten... Sitter och försöker hålla mig från att beställa! ;)
  • xmari
    Greksmurfen skrev 2011-01-13 18:23:57 följande:
    ah okej=)
    va tror du om denn aitll maxen till nästa år
    www.ajabajakids.com/default.asp?mode=shop&v=s...

hmm undra vilken stl melina kommer ha till vintern?!?
    Jag har den till min kille. 104 på en 102 cm kille. Funkar bra nu men inte nästa år. Den är ganska tunn men varm ändå och ganska bred i modellen så han kan rör sig jättebra i den. Jag tycker dock att Didrikson är bättre vid fotsluten. 
  • xmari

Vet att det är OT men är det någon som har koll på Nova stars vinterjackor? Storleksmässigt alltså... Vet ju att de är stora i övrigt men har för mig att det var någon som skrev att just vinterjackorna var något mindre...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17