Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Och hur gick det där till... Helt plötsligt blev det en beställning på sigge o juno på 2 par molobyxor, 1 pansy tshirt och en louie louis klänning... Oups... 
Bra pris dock. 500 kr för allt. *nickar*
Och hur gick det där till... Helt plötsligt blev det en beställning på sigge o juno på 2 par molobyxor, 1 pansy tshirt och en louie louis klänning... Oups... 
Bra pris dock. 500 kr för allt. *nickar*
Ni känns det lite bättre när plånboken gråter!
Ni känns det lite bättre när plånboken gråter!
Tipsar lite härinne också. klkids.se har fått in lite av nyheterna på Molo. Gratis frakt och 10% om man anger kod barnshoppingsbloggen i kassan. Tog 40 minuter från att jag la ordern till mailet om att den var levererad kom! Fick äääntligen tag på mina rådjur till tjejen i rätt storlekar! 
Not my store! 
Skönt att höra att det är fler som har städerska. Vår springer omkring här nu. Har henne varje tisdag men skulle aldrig orka städa vårt hus själv då vi har lite för stort. Tycker det är mer och mer vanligt men det betraktas fortfarande som lite "fult" att ha städerska har jag märkt...
Vet att det är OT men är det någon som har koll på Nova stars vinterjackor? Storleksmässigt alltså... Vet ju att de är stora i övrigt men har för mig att det var någon som skrev att just vinterjackorna var något mindre...