• xmari

Rånarluvan med stjärnor... Ska man ta 1-2 år eller 3-5 till en tjej som är 1,5 år nästa vinter?

• xmari
    Mamma till Simon skrev 2011-01-16 11:38:02 följande:
    min son som blir 4 i mars har 6-8 på sin och då sitter den väldigt tajt
    Tack! 3-5 it is!
  • xmari

Totti OT men huuur vänder man på en bild när man ska lägga in den i bildtråden. Jag får verkligen inte till det.... Skrikandes

• xmari
    lillronya skrev 2011-01-16 17:43:00 följande:
    Vänd den på datorn innan du tar in den till fl?
    Suck jag gör det men det hjälper inte... Kanske beror på att jag har en mac dator men jag vet inte. Blir gråhårig av det här snart. Drömmer

Men tack för hjälpen!
  • xmari

Blir den här för pojkig till en tjej tror ni? Har ju iofs redan köpt den till lillan då mannen min håller på med sitt pilotcert just nu tyckte jag den passade bra!

• xmari
    Busbellan skrev 2011-01-16 17:55:49 följande:
    Är väl superfin till en tjej också, ett par röda byxor till den tror jag blir jättefint på henne
    Såg det där rosa flygplanet där nere och tänkte "perfect", sen kom jag på att alla Molo plagg är lite olika.. Tungan ute

Men som du säger, med ett par röda byxor till blir det nog jättefint! Såååå nu måste jag köpa ett par röda byxor också! Skrattande
  • xmari
    Busbellan skrev 2011-01-16 18:02:26 följande:
    Ett par röda NS wct tycker jag du ska leta upp då
    Mamma till Simon skrev 2011-01-16 18:03:26 följande:
    eller en jeanskjol till så blir det mer tjejigt Flört
    Eller båda!!! Solig
  • xmari
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-16 18:12:19 följande:
    Å tror ni verkligen det är på gång ändå? Fast jag typ känner nada nu? Ja lite mensvärk och ont i ryggen är det ju men inte speciellt mycket..

Det här liknar inte något med dom tidigare barnen, känner inte igen nåt utav det.. Mina förlossningar brukar starta med värkar som jag VET är förlossningsvärkar, sen rullar det på några timmar och sen är det klart på en 5-7 timmar totalt..

Nu har det små grejat i ett och ett halvt dygn utan att något ökat Obestämd
    Trodde mitt var på g på dagen när min tvåa kom. Lite småblödningar och värkar men så stannade det hela upp. Gick och la mig runt 9 tiden och DÅ började värkarna. 3 timmar senare var hon här.
  • xmari
    lillronya skrev 2011-01-16 18:11:16 följande:
    Röd kjol och vita leggings. Mums!
    Yummie.... Men vaaar hittar man en röd kjol??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17