Inlägg från: Minatre |Visa alla inlägg
  • Minatre

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej i tråden. Vad kör ni för skaloverall till era små? Har kikat på POPs men de är ju inget vidare snygga i år. Vill ha en över lurvoverallen till vår lilla 11 månaders tjej.

• Minatre
    Tjollabolla skrev 2010-08-27 09:03:26 följande:
    Öhhh ingen som sett rean på
    www.hugin-mugin.se/
    ???

Jag shoppade för 670 spänn precis... Maaaassa fint ju!!!!!!!!!!!!! Å massa liiiiila!!!!!!!!! AAh vad skönt det är när begäret är stillat
    hur är dem i storlekarna? Har för mig att de är stora...
  • Minatre
    Vad mycket fint du hittade. Slog också till på sparkdräkterna och den fina jumpsuitenTungan ute
  • Minatre
    Minatre skrev 2010-08-27 08:58:37 följande:
    Hej i tråden. Vad kör ni för skaloverall till era små? Har kikat på POPs men de är ju inget vidare snygga i år. Vill ha en över lurvoverallen till vår lilla 11 månaders tjej.
    puffar för min fråga... vill ju ha få tag på en skaloverall att ha nu i höst. Vinteroverall är redan fixad. Det blev bubbelgumsrosa overallen från Molo.
  • Minatre

Den här tråden är ju rent av livsfarlig att gå in i... Man blir ju bara mer och mer shoppingsugen (om det nu går att bli mer shoppingsugen).

Blev ett klick på en Kik Kid klänning i lilaSkrattande

• Minatre

Ser att ni pratar om Ajabajas rea. Själv vägrar jag att handla därifrån. Hemsidan skapar ju nervasammanbrott, varor försvinner ur varukorgen, segt att navigera. Inget för mig och min otålighet. Synd, för de har ju mycket fint både till barn och mamma

• Minatre
    WTF skrev 2011-02-25 23:13:39 följande:
    Bra! Fick hem en lurv från T häromdagen i 92 som det är hyfsat med växtmån i, vill varken ha större eller mindre. Skall jag ta 98 på softshellen då? Har en MMP-anorak i 98 och den är stooor, för stor att ha nu. Eller skall jag ta 92?
    Min dotter är också runt 80 cm lång och jag har softshellen i storlek 98. Något lång i ärmarna men annars helt ok med växtmån. Jag har nu ingen erfarenhet av MMP-jackorna men jag har för mig att softshellen är bra mycket mindre i storlek jämfört med MMP (säkert någon annan här i tråden som vet bättre). 

• Minatre
    Smultronhjärta skrev 2011-03-02 12:25:59 följande:
    Hoppsan då..jag tror att vi är med husTungan ute Vet dock inte om jag vågar lita på att jag ska få komma ifrån kvarten ännuDrömmer*känns overkligt*
    Grattis till husköp! 

Och tack för den fina småfolksfleecen jag köpte av dig via FB.  
  • Minatre
    Smultronhjärta skrev 2011-03-02 13:39:38 följande:
    Ja lite fööör spännande kan jag tycka
    Minatre skrev 2011-03-02 13:18:08 följande:
    Grattis till husköp! 

Och tack för den fina småfolksfleecen jag köpte av dig via FB.  
    Den rosa? Var så god vilken det än är
    Japp den rosa. Inte så megastor men hon kommer att kunna använda den nu tidig vår Har ju bunkrat upp med flertalet fleecejackor, ws, lurvar, softchell etc. så vi klarar oss ett tag framöver. 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17