Inlägg från: Maliten |Visa alla inlägg
  • Maliten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Nyfiken Vad är det för salg idag?

• Maliten

Camilla J; Tattoo klänningen är superfin!

• Maliten

Men gooooood vilka fina baby badbyxor med äpplen från Småfolk. När kommer de i butik tro? Nån som vet?

• Maliten
    CamillaJ skrev 2011-03-01 14:46:02 följande:
    Åh lät härligt med Sol .. här är det kallt och grått ..riktigt trist ! Men jag ha iaf tagit mej en tur till eleraff och bytt min klänning nu till colibri som ska testas sen när T vaknar .. hoppas jag gillar den bättre eller som den ser ut så vore det inte klokt om jag inte gjorde det Mitt nästa inköp blir helt klart en colibri baddräkt .. whoho så fiiiiiina !! Kollade på de colibriskorna och de andra .. börja alla från 25 ifrån Molo el. är de bara dom ? Ha sett innan typ att de funnits mindre ...?
    Kommer det badkläder Nån som vet om det kommer badbyxor? Och i så fall vilket print?
  • Maliten

God förmiddag!!
    Vackert väder idag också. Lovely!!
    Var på Pomp de lux party igår och blev glatt överraskad över deras kläder! Så fina festkläder om man ska på dop, bröllop eller till examen. OCH bra priser. Påminde nog lite om MAT...
    Så letar ni finkläder kan jag varmt rekommendera Pomp de lux.

• Maliten
    Duntoffla skrev 2011-03-03 10:31:53 följande:
    Tack! Hon är 7 månader nästa vecka.
    Maliten skrev 2011-03-03 10:25:16 följande:
    God förmiddag!!
    Vackert väder idag också. Lovely!!
    Var på Pomp de lux party igår och blev glatt överraskad över deras kläder! Så fina festkläder om man ska på dop, bröllop eller till examen. OCH bra priser. Påminde nog lite om MAT...
    Så letar ni finkläder kan jag varmt rekommendera Pomp de lux.
    Ja, de är verkligen fina. Synd att de inte finns i mindre storlekar bara
    Ja det var synd. Beräknar att Zoey har 74 i sommar men jag fick ju lov att köpa två tunikor i 80 iaf De blir ju lite längre än de ska vara men hoppas de inte blir stora i halsen bara.  Var tvungen att chansa för det var kärlek vid första ögonblicket
  • Maliten

En OT fråga (eller två )
    Ni som har koll på alla webshopar; Nån som har rea på Mailegkaniner eller Oskar & Ellen leksaker?

• Maliten

Och här kommer andra frågan då....
    Nån som har förslag på doppresenter?

• Maliten

Hallå shoppingexperter!
    Har nån koll på om någon webshop som har popcornsuit har fraktfritt just nu?
    Trist att betala frakt för ett plagg ju....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17