-
Min dotter är 3 månader och har nu en 68:a.stjärna4 skrev 2011-03-08 17:47:14 följande:Någon??? -
Kanonsnygg klänning Malou!!Zvartaliljan skrev 2011-03-15 13:12:06 följande:www.milanoo.com/upen/v/201006/White-Sweethear...
Tog den i en storlek mindre än jag har nu...så nu har jag inget val liksom, bara fortsätta kämpa på o gå ner lite till
-
Popcorn får du inte missa. Slut på lagret också hörde jag så butiker som försökt få hem mer blev besvikna...H I L L A skrev 2011-03-17 08:30:33 följande:Hej på er
Hur har ni det ?
Jag har ledig dag, och gud så skönt att bara vara hemma och mysa med barnen och sätta sig fem min vid datorn och familjeliv
Uppskattade det inte på samma sätt när jag var föräldraledig.
Ligger efter massor med danskshoppingen också
Vilket är vårens finaste moloprint ? Colibri ? -
Hello ladies!
Hoppas att alla haft en bra helg!Vi var på barnmässan i Karlstad i lördags. Men den var nog tyvärr inte lika bra som den har varit de andra åren... Lite sämre med kläder än det varit uppfattade jag det som. Men men då har man ju pengarna kvar till salgen istället
En OT fråga (or not...); dregelsnibbar... Någon nätbutik som har stort utbud? Gärna enfärgade. -
Har ni sett de snygga Katvigarmbanden Spillevinken har fått hem? Måste man ju ha sig ett (eller två)

-
Ja visst pälsar de på barnen nåt enormt på en del dagis. De måste väl känna själva när de klär av dem under dagen att de är alldeles svettiga. Dylan han säger till själv; "Min mamma har sagt att jag bara behöver galonisar över kläderna idag"solouniko skrev 2011-03-31 15:29:28 följande:Åh, hämtade Milla på dagis tidigare. Stackars barn var alldeles blöt i svett. Det är 4 plusgrader och sol ute idag. Hon hade på sig långärmad knappis och velourbyxor, på det hade de tagit på fleecejacka OCH fleecebyxor, vinteroverallen OCH dessutom ett par galonbyxor över
Och tjocka vinterhandskar och mössa med.. Hallå, hur tänker man alltså? 
Hade vi varit hemma hade jag tagit på henne kanske en fleecejacka och skaloverallen max. Fleecebyxor ovanpå velourbyxor och dessutom vinteroverall känns ju verkligen helt onödigt. Och dessa galonisar.. Gaaah! Vill att det ska bli varmare NU så man kan ta hem lite varmare kläder och bara ta dit skaloverallen, annars lär det väl bli såhär x antal ggr nu under våren. Men än sålänge kan ju temperaturen svänga en heldel. ÅH vad jag hoppas att hon kommer in på ur&skur tiill hösten, där borde dom ju ha lite mer vett hoppas jag
Han gillar inte alls att ha för mycket kläder.
-
God lördag alla brudar!
Vi är på g och ska boka resa I NOVEMBER AV ALLA MÅNADER! Vill ju inte missa salgen men det är vår familj och en annan och de bryr sig nog inte om när det är salg i Danmark
Men jag ska ju förstås föreslå andra halvan av november så jag ev hinner åka innan. Men de där danskarna är opålitliga och lägger ju salgen lite hur som! I höstas var den ju sen ju. Håll tummarna för mig! -
Har ni provat Polarns Slim jeans. De gillar min kille på 4,5.jompa skrev 2011-04-02 19:52:26 följande:Byxorna från NS är för breda på min kille sen gillar ha inte dem för det är för mjuka. Ja han är bra knäpp
Det ska vara tajta jeans för hans del. Köper mest HM jeans på tjej sidan då killbyxorna är för breda och inte ser kloka ut efter man dragit in de i midjan så mycket som behövs. -
Kolla även in http://anskuskammare.blogspot.com/
Hennes kille har Pomp de luxe jeans. Ser jättesnygga ut... -
De finns ofta kvar och går med på rean så jag brukar köpa på mig dåjompa skrev 2011-04-03 12:24:11 följande:Har provat de för länge sen men kanske skulle ge de en chans igen. Tycker dock de är lite dyra, speciellt som sonen kanske har sina byxor nån månad innan han sen har hål på knäna.