Inlägg från: Ängelii |Visa alla inlägg
  • Ängelii

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Maugu: Var hittade du de underbara klänningarna i BT?

• Ängelii
    Zvartaliljan skrev 2011-01-20 17:12:40 följande:
    Åhh vilket läckert kasett-linne i bt!! Måste ju ha det till Mateo så kan han matcha med syrrans klänning Vart finns det?
    Var köpte du kasettbandsklänningen?
  • Ängelii
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-24 17:14:11 följande:
    Hej tjejer!

Här är det verkligen fullt ös hela dagarna sen Saga kom Man har verkligen glömt hur mycket tid det tar med en liten, men huj vilket kärt besvär Hjärta En vecka gammal idag.. Gud va tiden rusar fram..

Jag letar febrilt efter dockhusfilten, jag köpte den aldrig förut och jag ångrar mig såååå   Nån som sett nån nånstans?
    Här finns dockhus-filten, på rea dessutom ;)

http://www.pilutta.se/molo-filtbr-nanna-dollhouse-p-1129-c-244.aspx
  • Ängelii
    Buttelina skrev 2011-01-24 19:48:26 följande:
    men det står ej i lager
    Aj då missade de... :(
  • Ängelii

Mamma till Simon: Var har du hittat den söta molo jeanskjolen som din dotter har på sig i BT?

• Ängelii

Skriver inte mycket här men köpen en från er via FB (säljer dock inte så mycket...) men skulle gärna vilja vara med i ny grupp om jag får...

• Ängelii
    solouniko skrev 2011-02-04 19:11:16 följande:

Hej tjejer! Äntligen ledig och slipper åka och jobba natt, vi köpte Aladdin när vi var och handlade så nu myser jag och Milla till den med lite torkade frukter och nötter Tjejkväll medans pappan jobbar extra så mamman får shoppa mer

Jag är såå himla sugen på en Hummel igen nästa år till Milla. I år har vi ju haft Molo och Nanook och jag gillar båda supermkt, men jag saaaknar Hummel som vi hade året innan när hon var strax innan 1 år. Frågan är ju om jag ska ha 92 eller 98 till henne, 98 känns ju spontant bra men dom är väl lite stora? Tror hon ska vara kring 90 cm i början av hösten/vintern och overallsäsongen börjar ju rätt tidigt här Vet inte vad hon ska vara i mars när hon blir 3..

Jag har köpt en Hummel stl 98 till min tjej som blir 3 år i april, är just nu ca 91 cm lång (kort) och i den är just nu stor för henne, jag tror (och hoppas) att den ska passa till vintern. Känns ganska så stor i storleken.
  • Ängelii
    solouniko skrev 2011-02-04 20:32:22 följande:
    Blir hon tre år nu i april? Jag fick det till att Milla ska vara kring 95 cm när hon blir tre nästa vinter, då borde väl 98 bli bra? Tack för länken Mamma till Simon
    Hon blir 3 år i april i år, men har aldrig varit någon stor tjej och växer inte så snabbt. Men bara för att jag har köpt overall till henne nu så kommer den garanterat vara för liten tilll vintern som kommer ;)
  • Ängelii
    solouniko skrev 2011-02-04 20:45:14 följande:
    Lite mindre än vad Milla är nu då med andra ord. Jag sålde ju hennes 74a i höstas och provade den innan och den funkade faktiskt Hade ju såklart inte räckt i vinter men den var betydligt större än vad jag trodde
    Ängelii skrev 2011-02-04 20:37:24 följande:
    Hon blir 3 år i april i år, men har aldrig varit någon stor tjej och växer inte så snabbt. Men bara för att jag har köpt overall till henne nu så kommer den garanterat vara för liten tilll vintern som kommer ;)
    Hittade BVC boken nu och ja Milla "ska" vara 94-95 cm i mars nästa år när hon blir tre. Nu är hon ca 84-85 cm och jag skulle tro att 86 skulle sitta perfekt på henne nu i Hummel. Ja det är ju det som är svårt med att köpa för tidigt, man vet aldrig hur det blir när den väl ska användas Vilken färg har du köpt?
    Hon fick välja själv och då blev det en rosa, jag hade hoppats på att hon skulle ta en lila men eftersom hon har en lila Molo nu så förstår jag att hon ville ha en annan färg... om en så liten tjej nu kan tänka så ;) 
  • Ängelii
    solouniko skrev 2011-02-04 21:02:58 följande:
    Den ser superfin ut den rosa Jag vet inte riktigt vilken jag gillar bäst, alla är SÅ fina Tycker dock den rosa är rätt lik den cerisa vi hade förra vintern så lika kanske vore roligare? Men det kommer ju säkert nya fiiina färger sen som man ändå vilöl ha
    Jag tycker att den rosa är superfin ;) Ja risken att det kommer nya fina färger till hösten/vintern är ju överhängande men då får vi ta det då och två overaller är ju alltid bra att ha ;)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17