Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-04-29 20:36:20 följande:
    Stormis: Vilken glad kille i bt, såååå söt! Smultron: Härliga ungar, vilka ögon Lova har! Smilla: Härliga bilder, och var fin Svea blev i kombon med karusellhästarna. Har inte gillat det printet på mycket, men nu kanske jag ändrar mig
    TACK! JA jag säger ju bara KÖP!
  • SmillaMilla

Lillronya: Är du här? FB krånglar massor! Men fick jag köpa klänningen? Kan jag sätta in pengar?

• SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-04-29 21:31:27 följande:
    JApp jag smyger omkring här lite. Du får gärna köpa klänningen! Sätt du in pengar. Ska försöka få iväg den imorgon, men vi åker bort över helgen. Så hinner jag inte imorgon blir det på måndag.
    Toppen!

Betalar in direkt.
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-04-29 21:32:53 följande:
    Ok! Inboxa din adress också.
    Skickade den på fb. Fick du den?
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-29 21:43:08 följande:
    Har ni nåt bra sömntips till överpigga barn? Ella har inte sovit middag, men är fortfarande vaken och pigg. Sömntabletter i vällingen kanske
    Ett bad.
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2010-04-29 22:07:24 följande:
    smilla det e en från åland som vunnit ifrån mej på t vad ska jag skicka för uppgifter å vart hittar jag dem typ =S
    Vad roligt! Ser att du fick hjälp av mammastök redan. men det är ju så att man blir nyfiken på vilken ålänning det kan vara
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-30 07:24:33 följande:
    Mårning Morronhoppas de nåt?
    Ha ha ja i dag vart det mycket shoppande på morgonen. Två t-shirtar på llm och lite ns kläder på sveali. Rea du vet, du kan man ju inte motstå
  • SmillaMilla

Hej igen!

Ser att det blev mycket skriverier om ns rean, tur att jag redan shoppadefrån dem i går kväll

Nu har jag vart på gymmet i 1½ timme. Sååå härligt!

Och så fick jag fiiiiiiiin post i dag!!!! Molos underbara blå klänning.

• SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-30 11:56:31 följande:
    den jag köpte?? med vita prickar?? är ju bara SÅÅÅ FIIIIN!!! Maia ska nog ha den på 1-årskalaset imorgon (om vi nu är friska tills dess) Eller kanske Louis Louise klänningen med kaniner...har inte riktigt bestämt mig så Maia får nog välja, jag är för velig
    Näää inte prickar. Men du har denna med! Rutig.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-30 11:56:31 följande:
    den jag köpte?? med vita prickar?? är ju bara SÅÅÅ FIIIIN!!! Maia ska nog ha den på 1-årskalaset imorgon (om vi nu är friska tills dess) Eller kanske Louis Louise klänningen med kaniner...har inte riktigt bestämt mig så Maia får nog välja, jag är för velig
    Föresten har du sett att babyshop fått in de där "frackarna"?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17