Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-11-21 21:38:41 följande:
    Hjälp please, vill ha tips på julaftons klänning till Meja, inte för mycket lull lull utan ganska så stilren
    Här kommer jag itne att köpa någon speciell julklänning, känns inte så skoj att de ska användas typ en gång. Jag tänker köra med Kik Kids helröda klänning, dne är ju så fin!
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    ängeln83 skrev 2010-11-21 22:02:09 följande:
    Naeh, alltså jag vill ju inte köpa för fint, för då används den ju typ en gång och aldrig mer. Men den från Lindex känns ändå som man kan använda annars också, ialla fall runt jul/vinter tid.
    Har Kik Kids röda men den är stooooor så den funkar nog först till våren nångång.
    Den du visade bild på var jättefin tycker jag! Så där lite fin fin men som kommer funka att ha på sig vid andra tillfällen också.
    Till E vet jag inte vad jag ska ha, har en rutig miniature skjorta, enda skjortan han har Glad Men de kan mycket möjligt bli så att han springer runt i tomtedräkt hela dagen för det lär ju hans kusiner göra..
  • Lilla Ego 07
    h80 skrev 2010-11-28 19:56:42 följande:
    nu köpte jag både 74 o 80 så får vi se
    ojoj 86, det kan min stora tjej ha Glad lite liten kanske, men den passar
    Ja om inte molos overaller har blivit mindre sedan förra säsongen så är 80 väldigt stort. Min dotter som är 76 cm ca och hon drunknar i sin 80 tyvärr.
  • Lilla Ego 07
    h80 skrev 2010-11-28 20:09:21 följande:
    olika bud om overallerna Glad
    jag får prova o se
    Ja jag vet inte om min är felmärkt men den är jättestor. Vet att smultron har en likadan i samma storlek och den är stor på hennes Lova också, iaf för någon månad sedan. Jag köpte en småfolk att ha nu så blir det den andra kanske i februari el nåt
  • Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2010-11-28 20:13:19 följande:
    ja våran är ju förra årets så det kanske skiljer i storlek
    Ja de kan ju skilja mellan förra årets och årets det vet jag ju inte
  • Lilla Ego 07
    Kristyr skrev 2010-11-28 20:17:39 följande:

jag säger med oj 86

Men det var inte mycket kvar när man tog i grenen inte...

Ärmar och ben -  långa, JA. Men inte helt galet det heller. Inte så att armar och ben syns i ärmarna och benen men det blir bra med tossor på, så blir det lite mer värme

Men hur stor är din lilla?

Är de mindre i år nu alltså än förra året? Kan ju va bra o veta om man skulle råka springa på någon på rean sen till L till nästa år :)
  • Lilla Ego 07
    Kristyr skrev 2010-11-28 20:33:37 följande:
    jag har köp en pop.

Vet inte hur långt hon är..  vid (5½) 6 mån var hon 67,6 lång, men hon har växt endel både i vikt och längd. Hon blir 7 mån nästa vecka. Försökte mäta hemma i förra veckan, vilket är svårt. Då kom jag fram till omkring 71cm.

Hon har molo lurv i 80 och den är inte galet stor, inte heller småfolklurven. I pop skalisen 80 är det inte mkt kvar i grenen (med fleecekläder under) Hon har en låång rygg.
    Oki, ja jag vet inte vad jag ska ta till nästa storlek, antar att de blir en molo som vanligt Flört Men lillan är ju en liten fis så hon kommer nog inte kunna ha mer än 92 nästa vinter.
  • Lilla Ego 07
    Busbellan skrev 2010-11-29 15:05:17 följande:

Tittar in här lite snabbt och hoppas på helt OT hjälp.

Nora håller på med Storbritannien och tyvärr står ju inte svaren på alla frågor i texten

Vilka två är englands mest kända universitet? Visst borde det vara oxford och cambridge?

Yes det låter helt korrekt. Det är väl de som har den där berömda paddlingen el vad man nu kallar det, nåt slags race mellan skolorna har jag för mig, varje år.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17