• Saraia

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

jaa... hum blir ju dyrt detta.. fasen, skulle inget mer ha men kjolarna har jag länge velat köpa...

Två flickor f.-04 och -06 o lillasyster nov-10
  • Saraia

Nån som vet hur rockefella är i stl??

• Saraia

har funkybaby nån rabattkod? har för mig jag fick nåt mail därifrån men har raderat det...

nån som har den lila starsklänningen fr more stories? hur e de kläderna i stl??

• Saraia

vad tror ni för stl t nästa höst på lilltjejen som föddes i november, e rätt stor, en över medelkurvan på bvc-kurvan, kan 80 räcka för 86 blir väl för stort??

• Saraia
    Saraia skrev 2010-12-29 19:42:53 följande:
    vad tror ni för stl t nästa höst på lilltjejen som föddes i november, e rätt stor, en över medelkurvan på bvc-kurvan, kan 80 räcka för 86 blir väl för stort??
    HAHA GLÖMDE SKRIVA VAD DET GÄLLDE - MOLO fleece overall var det jag undrade om!
  • Saraia
    Kristyr skrev 2010-12-29 19:48:23 följande:
    kläder eller overall??

Min son är född i sept.
    Han har legat över på längkurvan och på eller lite under på vikten och han hade stl 86 på molo overall när han var 1+ år.
    Han var 78 på ett års kontrollen...

Min tjej född i maj i år har legat mycket över båda kurvor efter 6 mån då hon har böjat äta mat och inte bara lever på mjölk har viktkurvan dalat och längd ligger nu på 1+ över kurvan.

Så din dotters vikt/längd utveckling avtar kanske lite om några månader, så det är svårt när de är så små...
    fast 80 borde ju räcka ett tag på fleeceoverall så får jag väl köpa en 86a senare om det behövs... lär ju komma nya fina nästa höst
  • Saraia
    Kristyr skrev 2010-12-29 20:05:11 följande:
    i vintras hade sonen 86a nästan hela vintern..
    Hade han fleeceoverallen? har tänkt att on ska ha den från oktober när man börjar använda fleeceoverall o då e hon 11mån, fast man kan ju vika armarna o benen - undrar om det skiljer mkt på 80 o 86.
  • Saraia

vilka shoppar har molofleece på rea? kommer bara på LLM, babyshop o barnlyan!

• Saraia

kan ej bestämma om jag ska nöpa body+byxa el heldress t bebis m molos rådjursprint - vad tycker ni??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17