Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2011-03-11 20:45:16 följande:
    Hej söt

Usch då Hoppas ni slipper sjukisar snart!! Jobbigt när det går i ett sådär Obestämd  *kryapåerkramar*

Jo då, jag har fått upp vätskebalansen i kroppen, blodtrycket är lägre och jag tuppar inte av hela tiden just nu, men är såååå trött och svag så det går sakta allt man gör.. Vill bara att dom ska hitta vad som är fel så man kan åtgärda det, inga mer sjukhus nu!!

Vi får se om colibri och jag e kompatibla   Jag gillar lite mörkare färger egentligen Ska köpa bondgårdssuiten med mörka kantband till Saga och leggingsen till Bubblis, det är det finaste printet just nu tycker jag, mörkt och bra
    och förresten du gillar ju älgarna tex och dom är ju blekfesiga.. du kommer gilla colibri!! annars är du lite knepig
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-11 20:53:26 följande:
    Hoppas

kram tbax Hjärta
    jompa skrev 2011-03-11 20:41:56 följande:
    Hej vännen,
    vad är det som har hänt? Har inte hängt med varken här eller på FB.
    Hej sötis Kyss

Jag vet inte riktigt vad det är som är galet med mig..

Började förra tisdagen, jag kände bara att nu kollapsar kroppen, oerhört otäck känsla! Kollade blodtrycket och det va sjukt högt, det bara steg o steg och jag åkte in akut när det hamnade på 180/120. Blev hemskickad efter några timmar trots att jag va så svag och yr, sen va vi i sthlm på Lördag i ett snabbt ärende och då händer det igen, jag svimmar av helt på akuten med skyhögt blodtryck, skakningar, yrsel, illamående, blev inlagd direkt på hjärtavdelningen.. Dom hittade inget mer än lågt Kalium värde sen åkte jag hem efter två nätter trots att jag tuppat av 3 ggr där inne.. Sen i Tisdags börjar hjärtat bete sig onormalt, slår oregelbundet och jag kan inte gå, efter flera timmar ringer jag in och ska in direkt, skyhögt blodtryck igen, ragglar och är yr, högröd i ansiktet och mår fruktansvärt. Inlagd igen.. Och nu är det massa prover om igen, just nu är dom inne på binjurarna, om dom producerar för mycket av vad det nu va.. Sen har jag vätskebrist som nu börjar ge med sig, jag är helt slut!!

Å min tappra lilla bebis har campat med mamma på alla sjukhus Hjärta

det låter helt sjukt obehagligt ju hoppas att dom får reda på snart vad det är!!
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-11 20:56:32 följande:
    Mmm
    Buttelina skrev 2011-03-11 20:52:32 följande:
    och förresten du gillar ju älgarna tex och dom är ju blekfesiga.. du kommer gilla colibri!! annars är du lite knepig
    Men Butte... Jag ÄR knepig det har vi ju redan konstaterat
    sant Drömmer 
  • Buttelina

oj shit alltså jag har nyss kollat upp alla vårkläder som barnen har Tyst. måånga vårjackor och mååånga mössor jag som tyckte jag hade rensat bland lurvarna.. det har visst flyttat in lite nya andra.. mössorna kan jag bara inte rensa bland. TÄNK om det kommer en jacka som matchar en mössa jag sålt

tog bilder men vågar fanken inte lägga in dom haha

• Buttelina
    lillronya skrev 2011-03-12 10:57:20 följande:
    Kom igeeeeen!
    Vill se!

Jag måste också gå igenom vårt.
    Har ju en unge som börjat äta och växer som ogräs nu.
    åh härligt med en unge som äter alltså vårjackorna är många men typ 7 st kommer säljas automatisk till hösten pga att dom blir för små.. har sålt hmm 5 lurvar tror jag,. så lite dutti har jag varit
  • Buttelina

är det FÖR MYCKET eller Drömmer 7st kommer försvinna till hösten eller nästa vår...  JAG kan skiljas från två idat men det kan inte barnen alexander ville inte ha mini a turen för den var inte cool.. hmm haha. har lovat bella en jacka till som hon vill ha.. hmm
  • Buttelina
    lillronya skrev 2011-03-12 11:08:40 följande:
    Åh vilka härliga bilder!
    Det är mycket, men det kvittar väl?

När jag går igenom vårt ska jag också fota.
    Tyvärr har vi inte så mycket.
    jaa fota. och sen tycker jag liljan och vissa andra galningar med kan fota sitt så jag slipper ha dåligt samvete
  • Buttelina
    anette 81 skrev 2011-03-12 11:18:14 följande:
    oj hur hinner man använda alla?
    än har jag inte hunnit flera av rånisarna är köpta på salg eller på rea för 50-100kr/st till nästa vinter. och katvig mössorna passar upp till vuxen så nån gång används dom nog. jag har vissa av dom på mig ibland
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2011-03-12 11:27:39 följande:
    BUTTE du är GALEN! HIMMEL vad mössor!!!!
    Här är det knappt lönt att köpa mössor för när Milo börjat använda en sen är det bara den som gäller.
    mm jag veeet Drömmer

vilken är det han gillar?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17