RååSa BuBBlan skrev 2011-03-11 20:53:26 följande:
Hoppas
kram tbax

jompa skrev 2011-03-11 20:41:56 följande:
Hej vännen,
vad är det som har hänt? Har inte hängt med varken här eller på FB.
Hej sötis
Jag vet inte riktigt vad det är som är galet med mig..
Började förra tisdagen, jag kände bara att nu kollapsar kroppen, oerhört otäck känsla! Kollade blodtrycket och det va sjukt högt, det bara steg o steg och jag åkte in akut när det hamnade på 180/120. Blev hemskickad efter några timmar trots att jag va så svag och yr, sen va vi i sthlm på Lördag i ett snabbt ärende och då händer det igen, jag svimmar av helt på akuten med skyhögt blodtryck, skakningar, yrsel, illamående, blev inlagd direkt på hjärtavdelningen.. Dom hittade inget mer än lågt Kalium värde sen åkte jag hem efter två nätter trots att jag tuppat av 3 ggr där inne.. Sen i Tisdags börjar hjärtat bete sig onormalt, slår oregelbundet och jag kan inte gå, efter flera timmar ringer jag in och ska in direkt, skyhögt blodtryck igen, ragglar och är yr, högröd i ansiktet och mår fruktansvärt. Inlagd igen.. Och nu är det massa prover om igen, just nu är dom inne på binjurarna, om dom producerar för mycket av vad det nu va.. Sen har jag vätskebrist som nu börjar ge med sig, jag är helt slut!!
Å min tappra lilla bebis har campat med mamma på alla sjukhus

det låter helt sjukt obehagligt ju

hoppas att dom får reda på snart vad det är!!