svischan skrev 2011-03-08 23:00:45 följande:
Haha, jag är ju mammaledig, så jag har inte tid
Men jag shoppar fortfarande lika mycket. Dock vägrar Manda Molo och Katvig numera, hon vill ha mer "svängiga" kläder. Det är alltså med sorg jag säljer helt nya kläder med lappar kvar som hon skulle kunna ha, helt rätt storlek och allt.
Men Milton, han bor i danska suits. Jag t-shoppar mycket begagnat, men under vinterrean så köpte jag upp mig tom storlek 74 (!) Men han är ju redan på 68 i suits, så jag borde ha gått upp ännu mer. På byxor och bodys är han dock en ren 62:a.
Jag är inte helt ok med att köpa minisuits för 300 kr alltså, där går min gräns. Så inga nyheter har hittat hit än, men jag är väldigt sugen på katvigs lila/lila. Min grabb är väldigt unisex, han passade kanonbra i orange/rosa och hollys helrosa=) Som nyföding hade han den röd/cerisa suiten, den skulle jag vilja ha igen i större storlek.
Min kusin har öppnat barnklädesbutik, hon säljer lite roliga märken tex Nova Star och Cup-cake, men där går Manda och väljer Name it! Och det är krig varje gång vi går in på HM, hon vill bara ha Hello Kitty, men det vägrar jag köpa. Möjligtvis trosor och strumpor.
Ska försöka hitta en syskonbild på dem med danska kläder på, det borde inte bli alltför svårt
åh nä vägrar hon alla fina molosar :-O inte bra manda
nä att köpa suits för 3-400 hade inte jag heller gjort. det är få plagg överhuvudtaget som jag har köpt till ordpris. jag är en rea jagare

åhh en lila/lila tror jag han blir URFIN i!! det är ju bara så underbara ränder! sjukt fina!
Name it och hellokitty låter sådär
Isabel är en tacksam liten tjej som gillar det mesta. hon hittar sina favoriter av det jag väljer att köpa. dock önskar hon sig ibland vissa saker lite extra men då är det oftast nått molo hon önskar sig och det kan jag väl gå med på

hon vill gäärna ha den svarta klänningen med en leopard på från molo.. tycker den känns lite höstig men är där nån bra rea så får hon den. hon är så glad för allt hon får min lilla snutt <3 lillebror däremot vägrar velourbyxor

han vill bara ha vissa jeans annars är det leggings som gäller