Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-05-30 09:10:51 följande:
    fiiiiina barnen i bildis sååå fin han var i den suiten o mössan
    Ja mössan är M men den funkade ju fast den är lite stor Bara bra egentligen då suiten är 68 så den är ju också lite stor.
    Suiten känns ju lite jamasaktig men så fin ändå {#lang_emotions_heart} kommer helt klart använda den som dräkt o inte jamas!

Men din body är jag ändå supersugen på Men förstår att du bunkrar den fina
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-05-30 09:31:15 följande:
    åh inte alls jamas! tyckte den var uuuurfin!! jag är sugen på den sen
    redan bortlovad till grekis. fast jag tvekar om det...kanske t.o.m behåller den till nästa bebbe
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2010-05-30 09:49:40 följande:
    Liljan- jättefina inköp! Gud vad fin pippisuiten är! Tur att jag lyckade knipa en likadan. Skulle du få för dig att sälja hjälmmössan har du en aspirant Japp, det kommer lite senare. NU är tydligen pannkakorna färdiga CU
    Åh lyckades du hitta en du med? Vart hittade du din och vilken storlek? (jag hittade ju min i en pojk 74 låda )
    Får se sen om jag behåller mössan eller kan tänka mig sälja den
  • Zvartaliljan
    trunken81 skrev 2010-05-30 10:32:21 följande:
    Liljan! Vad mycket fint du hittade! Hur många dagar har du varit på salgen? Riktigt fin fågelsuit!
    Jag var onsdag-torsdag så 2 dagar. Men var 2 gånger på OTT o 1 gång på ida.T också
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2010-05-30 16:52:40 följande:
    Tror jag hittade den på flicksidan. Både den och bodyn. De är i storlek 68 bägge två.
    undrans om man kan hoppas på en större till hösten {#lang_emotions_undecided} men då det är provkollektion så gjordes de väl bara i 68 {#lang_emotions_cry}
  • Zvartaliljan
    wooow va härligt vist det är synd om kläderna men ändå så härligt att han växer så snabbt när han ändå var liten när han föddes
    Ja nu fick jag höra från bvc att jag skulle SLUTA göda honom så mycket {#lang_emotions_surprised}
    För en månad sen skällde hon på mig för att han var för liten, nu växer han tydligen för snabbt!
    Men han ligger fortfarande under normalkurvan, är ju inte större än flera 3-månaders vi känner fast han är  månader så jag tänker ABSOLUT INTE sluta "göda honom" (ger honom bara så mycket han vill ha...vilket är MYCKET!)

och så sa jag att jag nu skärt ner på amningen och bara ammar halvt...det dög inte...jag skulle ju fortsätta amma eftersom det fungerade så bra sa hon. *suck* för en månad sen tjatade hon om att jag skulle börja ge honom extra tillägg...
    ALDRIG DUGER DET MAN GÖR!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17