Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

hejhej tittar in en snabbis....få se om jag får lite ida t suits idag til maxen i stl 98 =O... vatt så besviken när ja kom hem å alla 92 suitarna därifårn jag köpt var för små =(.... bodyn satt bra däremot..
    sitter med min hemtenta... usch har sån ångest att ajg inte kommer hinna klart i tid =S.. komemr bli hela natten typ=S.. sen ska den var inne kl 08.00 imorn... å sen lovade jag jobba 09.00-16.30 {#lang_emotions_undecided}..

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-05-30 19:23:11 följande:
     tis-tor 10-19 (15 tor)
    =(........ åhhhhhhhhh ev så åker vi ju inte upp förrens tors=( begravning av makens morfar kl 13.... hade tänkt gå ifrån senare för å kolla in ju.. hittar relativt ok i sthl nu efter mina studier där =P.... vågar iaf ta pendel å så =P
  • Greksmurfen

ngn som vill låna en gasballong till vovve{#lang_emotions_throwup}.. sitter vid mina fötter å gasar... =S.. URKENS..

• Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-05-30 19:42:57 följande:
    blir det nog tajt om tid för dig att hinna..
    jo....hmmmmmmmmmmmmmm
    frågan är om man skulle kunna MUTA maken att åka upp på onsdagen ......kommer bara inte ihåg om jag jobbar den dagen eller ej.....
  • Greksmurfen

smultron bilder NUUUUUUU...

urkens ngn som vill ha en halsbränna =S..... var ju tvungen å tycka ner kaffe för att orka med kvälen å nu får man räkningen som på posten =S

samarin funkade 30 min =S..... får se vad som finns tillhands i skåpet...

• Greksmurfen

gokväller=)....

hmm hörni vad tror... först hade jag tänkt slopa OTT helt i sthlm.. vi ska på begravning kl 13.00 i huddinge men kmmer med tåget till sthlm kl 09.40....tror ni man skulle hinna med en snabb sväng dit?? ni som vet ? kommer ju till t-centralen.. hur lång tid tar det till st erikgatan??

• Greksmurfen
    Olivers Mamma skrev 2010-06-01 19:47:50 följande:
    Tack!

En sista prisfråga, en ny pusselbody strl 92.
    Pris?
    som du ska sälja eller{#lang_emotions_dreamer}......
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-06-01 19:52:07 följande:
    2kr och så säljer du den till mig
    {#lang_emotions_demon}
  • Greksmurfen

ev så kanske jag hinner med OTTT på tors:).. får manipulera maken lite=P
    vi är på t-cenralen 9.40 å begravningen av hans morfar är kl13 i huddinge...den dagen men vi sa att vi skulle strosa runt på stan innan det är dax
    .....ngn som bor i sthlm som vet ur ålngt tid det tar  åta sig till st eriksgatan?

• Greksmurfen

är det st eriksplan eller eriksgatan..? för enligt  SL så tar det 5 min till st eriksplan

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17