Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-06-09 22:13:16 följande:
    Börjar på ministorlekar Har fixat redan-Grattis till fina köp
    stökmamma skrev 2010-06-09 22:10:33 följande:
    såna har stella i alla färger skulle behöva kompletera lite till men den butiken saknas i närområdet

Ot men nån som har koll, vart hittar man roligast till sig själv, KappAhl el Lindex ? nåt som passar på skolavslutningen och som ska prövas med 3 barn
    Jaaa din stad har verkligen ont om bra affärer..Men ska du ha till dig så hade jag nog satsa på e-center och Lindex
    tackar för HKLÖÖÖ hmm ja som inte skulle shoppa mer =P.. då kanske man ska ta en tur till hm... brukar inte handla där vanligtvis.....
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Everlonn skrev 2010-06-10 20:06:16 följande:
    Du kan skicka med mina grejer med Hilla oxå Vi ska ha en liten minidanskträff i växjö sen

Och ja, jag länkade till lagersalgtråden och såg det inlägget...reagerade inte på att det startat för tidigt..hmm konstigt att det inte stått i mailet som gick ut!
    åhh sak vi ha vxö träff:) trevlit trevligt=)

HAHA maken blev så konfunderasm över min status HKLÖÖ på facebook så han googlade på det=P å viss kom vråt lilla forum upp då HAHAHAHA
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-06-10 20:18:44 följande:
    Godkväll

Tillbaka från 100-årsjubileum av parken här i stan. Massa skoj men tråkigt väder. Maia hade dock väldigt roligt och är nu helt slut.

Smultron - har du hunnit växla? Jag fick så bråttom iväg förut så jag glömde godkänna överföringen Tyst

Och vad läser jag om för minidanskträff i växjö Drömmer
    ja vxö e ju en trevli stad.........satt å prata med maken.... kom å tänka på att nästa månad lä vi ha en liten bebbe Förvånad..... va har tiden tagit vägen lixom???.....sen dyker vi upp den 15onde malou på öland=) (OM inte lillan kommit dvs just då =P )
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-06-10 20:23:29 följande:
    *hehe*
    sa till han att du behöver inte va så nyfiken =P LÅT MITT FORUM VA .. hahaha
    det han inte vet har han inte ont av=)

MIn lilla max hade finaste pärlplattesuiten på dagis idag =) fick massa beröm =) såå söt va han så visst han killar ha det med=)
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-06-10 20:51:22 följande:
    Ja just det, den 15 pratade vi om ja.

hur är det nu Ängeln o tjolla, ska ni dit då??
    Vi får ju nycklarna till nya huset den 17 så kan kanske bli tajt...Felipe har semester den 17-25 juli så då kanske vi kunde pausa mitt i flytten med en tripp till Öland. Annars får jag åka ensam dit den 15, för jag vill ju träffa er godingar
    Ni är inte där så vi kan ta det helgen innan annars, den 10-11??
    det  datumet funkar med.. ju tidigare desto bättre nästan =P.......blir ju mer å mer otymplig hahaha.....mot slutet så sjunger man valsen - vem kan stopa mej nu jag bara rullar fram haha eller hur va det:)....

mina ben e som vtäskefylda bomber idag =S...heldag på jobbet med mkt spring gjorde nog sitt =S....
    Buttelina skrev 2010-06-10 20:49:48 följande:
    ganska små tycker jag. eller de var innan i alla fall
    ja jag kunde ju inte ha 92 till maxen som e 85cm typ=O.. fick ju be everlonn å fixa fram stl 98...

MEN VA FAN här sitter ja å äter å hunden lägger en sur jä*el..........Kräks....
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-06-10 21:25:29 följande:
    fan vad din hund är sur i röret alltid haha
    HAHAHAHA...jo säg det till henne =P........tro det e medicineringen hon går på pga av polenallergin .... sen att hon e extrakänslig i magen så fort hon äter ngt hon inte tål e ju en annan femma=P......

BUTTE när ska du komma ner till vxö??
  • Greksmurfen

stormis: söta lille Fante =)..... dem suitarna köpte jag i stl 92=S men de fick gå ut på fb.. men tro det beror på att maxen har aparmar som sagt....

• Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-06-10 21:29:47 följande:
    vxö jag
    jo=)......bara å ta en T biljett å palla dej hit=P så tar vi lite shopping på kosta så fort leveranse nkommit ngn gång..... kanske e fler som e sugna på shopping då =P ...= perfekt vxö träff....
  • Greksmurfen
    ChokladMoshin skrev 2010-06-10 22:59:11 följande:
    Stormis skrev 2010-06-10 22:30:25 följande:
    TOOOKstora! De sitter ok nu på min 6-mån. Började bli användbara runt 4 mån. Gamla 0-3 passar bra på nyfödd. Nya 0-3 är stora de med.
    Trist, då får jag nog nöja mig med dom IdaT hjälmisarna jag köpte.
    jag har köpt ej sikke lej =) för nyföding såå söt=)...lila kantband på som ska matcha lila suit i stl 50 från ida t med igelkottarna=)... det kommer bli första kläderna=)..

tjejer jag börjar fndera.. har ju köpt en girly rainbow kortarm å ben i stl 56.. men den seeeer gigantisk ut =S om ja jämför mej ej sikke lej kortarmade suiten.......lillan är ju medBF 2 aug tvivlar på att hon kommer hinna använda den.. ngn som har erfarenhet? onödigt å spara den  annars..
  • Greksmurfen
    JsN skrev 2010-06-11 08:44:22 följande:
    Molo soccer i linne eller kortärmat. typ 92-104. Finns det någonstans?

Hej förresten det var länge sedan jag var här.
    inte än vad vi sett......
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17