Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Preggi skrev 2010-06-12 14:11:19 följande:
    Ja, det är ju också en idé. Kanske jag kan få jobba i din butik

Faktiskt peppar peppar så vände det igår. Maraton magsjuka på 8 dagar.. Hon är så tunn och blek nu.. Men snart äter hon nog upp sig igen..Hjärta
    Hur är det med er?
    Ocikatten skrev 2010-06-12 13:39:14 följande:
    Men är det inte så då att ni tjänar lite bättre än oss på vischan? För annars kan det väl knappast vara möjligt att köpa så dyra hus? *nyfiken*
    Det vet jag inte men här är ju folk överbelånade med.. Allt är ju möjligt, på vissa banker får man ju låna hur mkt som helst.. Sen är det ju många som gör stora vinster på deras nuvarande bostad och lägger in vinsten som insats och då kan man ju köpa dyrt... Sen bor det ju många höginkomsttagare här.
    Bostadsmarknaden i Stockholm är ju helt sanslös.. Vi vill inte köpa för mer än 5milj och vi hittar inget hus..
    Min kollega köpte just en etta inne i stan utan balkong på 35kvm för 2,3 milj och tyckte det var ett fynd..
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
    ni får kolla 25 mil norrut istället, min än 3h E 4 fr sthlm
     om du vill spendera 5 milj
    http://www.hemnet.se/beskrivning/700868?r=3
    annars är denna "dyr" här
    http://www.hemnet.se/beskrivning/551370?r=3

e
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    Preggi skrev 2010-06-12 15:27:44 följande:
    Oj vad fina och "billiga"
    Jag vill bo billigt helst så jag kan vara hemmafru och shoppa hela dagarna ..
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
    det kan du göra här    men det blir nätshopping
  • stökmamma

nån som åker till katvig och vill ha ett litet bidrag får gärna  höra av sig

• stökmamma
    1 och 1 är 3 skrev 2010-06-13 18:58:02 följande:
    Gokväll!

Jag blir så avis på Er som kom iväg till Katvig! Hade kunnat fylla på rejält till T i 92 förstår jag.... *surar lite*

Själv har jag jobbat hela helgen, mannen drog redan i fredags för utställning av bilen samt sup å svälj, inga gränser, frun e inte med... Ja, ni fattar Förvånad
    080826 - Puma Teolin
    har du sett mitt pling?? Drömmer
  • stökmamma
    1 och 1 är 3 skrev 2010-06-13 20:09:00 följande:
    Såg nu, ska kika så fort jag burit in loppan i sängen...
    Ocikatten skrev 2010-06-13 19:31:31 följande:
    Hmm... Inte bästa helgen då alltså?? Har mannen kommit hem ännu? Mår som han förtjänar? Kräks
    En av dom sämsta helgerna någonsin om jag ska va ärlig... har haft en del diskussioner via telefon, vilket jag HATAR! Men iaf... jag skirver just nu lista på vad jag/han gjort sen T föddes.... på mins ida står det julfest med jobbet x 2, ena gången åkte jag hem kl 22 och andra 23.... de va de hela.... behöver jag tillägga at hans e ganska lång..... ska bli kul att få en kommentar till detta när han kommer hem på fredag.... Fattade de som att Stormis hittat en hel del... å du hade ju mycke fint på dina bilder!
    080826 - Puma Teolin
    ingen fara, det började regna så jag tänker stanna inne och klia mina bett  
  • stökmamma
    Linastrumpan skrev 2010-06-14 10:06:56 följande:
    Någon som har bra tips på vad man kan ha till dalmatintröjor med chockrosa kantband? Mina tjejer har var sin T-shirt och jag skulle vilja ha något "roligt" till. Har hittills bara haft jeans men det känns lite tråkigt. Finns det några nederdelar i samma rosa nån stan? En kjol kanske? Obestämd
    Storken kom till mig två gånger....eller var det tvärt om!?!?
    lindex hade strumpbyxor i likn rosa färg såg jag häromdan, kan vara ett alternativ
    Jag ska försöka få tag i  såna iaf
  • stökmamma

go dagens förresten Somnade visst ifrån er igår   Vmsurret är sövande

• stökmamma

åhhh, jag vill ju  oxå träffas
    kan ni göra en sån träff efter midsommar oxå? för då hade vi ev tänkt komma neråt hela ligan

• stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 11:32:39 följande:
    jag vill med.

Men ni har inga planer på att komma till Åland?
    joohoo barnen tjatar och frågar när vi ska få komma tillbaka
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 11:39:26 följande:
    Toppen!!!! När kommer ni?
    Den här veckan är det fotbollskola hela veckan och  det är rockweekend 8-10/7 men resten av  sommaren är  öppen
    Bara välj när och hur länge
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17