Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

hallo brudar!¨
    försvann från er igår..... vilket dygn natten spenderades på sjukhus
    undrar när oturen ska vända i detta hus? sitter och planerar sommaren me er och nu  blev alla planer ställda på ända
    Stella hinner inte mer än av med gipset förrän det är dax för nästa dotter.... som om inte sommaren va strulig för henne och hästen så blir det ingen hästsommar alls Gråter
    hur länge hon nåste gå med armen i paket får vi se på fredag då det ska röntagas igen och avgöras om armbågen behöver stiftas

Smultron och ni andra, är Funcity kul för en 12åring som älskar vatten?? och är varberg ok i aug??

andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    lillronya skrev 2010-06-15 16:32:06 följande:
    Men vad hände?!
    Hoppas det vänder för er nu bums!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
    hoppkurs  för en "större" tränare ochdet  blev lite fel vid ett hinder och så solen hjälpte väl till  och hon åkte av, tog imot med handen och vred armbågen
  • stökmamma
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-15 18:49:21 följande:
    Jo dom får åka vidare men huj va dom va fina irl,sugen på ett par mindre Tungan ute
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
    dom ser ut att kunna passa Loppan
  • stökmamma
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-15 19:18:05 följande:

då tycker jag Loppan ska ha dom

billiga

På julafton är jag tjockare än jultomten...
    släng in dom i den stora konkurrsen ,
    kan jag betala linnet ( och byssor? ) på tors? Småfingrar har låst dosan här IGEN {#emotions_dlg.djavulsk} och jag vet inte om jag orkar åka in i morgon...Tors har jag möte på banken
  • stökmamma
    DrömmerSmultronhjärta skrev 2010-06-15 22:34:50 följande:
    Hej flickor

Gekås var helrörigt men vad stort stället kommer att bli!
    Sen trillade jag dit hos Blingo trots att jag inte skulle ha något
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    va blidde det då?

såg du min fråga tidigare?
    Tror du funcity är kul om man är 12 , vattentokig och i aug?
  • stökmamma
    Smultronhjärta skrev 2010-06-15 22:52:36 följande:
    På Gekås bidde det presenter till barn som fyller år och jeansleggings till mig...
    På Blingo blev det dyrt men på exakt vad kommer jag inte på just nu

Jag är inte impad av Fun City så för en 12-åring hade jag nog hellre åkt till Skara,på svensk mark slår inget annat vattenland utomhus det! Annars finns ju Tosselilla fast där var det länge sen jag var nu..
    Fun City är nog kul i ett par timmar men inte mer dvs inte värt pengarna tycker jag
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    äsch då jag som hade hoppats jag skulle kunna "locka" med det och lite blågul shopping innan skolstartt nu när hon inte får bada på några veckor...
  • stökmamma
    1 och 1 är 3 skrev 2010-06-16 22:27:42 följande:
    Tjejer... Jag VET att det är LÅÅÅÅNGT fram men jag planerar egentid....

OM jag och Ronya tar oss upp till huvudstaden för att gå på underbara barn mässan i oktober...

Vilka joinar oss och VAR sover man!? Drömmer
    080826 - Puma Teolin
    jag är med sovplats ska väl gå att få på ett vandrarhem....?
  • stökmamma
    Busbellan skrev 2010-06-16 22:30:07 följande:
    Precis en sån satt jag och kollade på in på tradera igår. Ella sa ju att hon ville ha en blå cykel
    Frågan är om vi ens ska ha nån egentligen, tror ni den blir använd nu när Ella vant sig vid att trampa runt på vanlig cykel med stödhjul?
    Mamma till Nora, August och Ella
    Alfred hade oxå en med stödhjul som ha va måttligt road av, sen fick han en spring från biltema(billig ) och det tog ca 3 v, sen cyklade han vanligt Visst fick man hjälpa han igång och han använde springis när han inte kunde få hjälp och använder den då och då fortf trort att han nu kommer iväg själv. Och snabbt går det
  • stökmamma
    Busbellan skrev 2010-06-16 22:43:12 följande:
    vad är det för däck på den cykeln från biltema, är det vanliga cykeldäck typ?
    Har sett flera billigare modeller nämligen som haft nästan som plasthjul, eller möjligtvis lite mjukare, men de känns inte alls bra
    Mamma till Nora, August och Ella
    vanliga luftdäck, dom ser bara plastiga ut men  den kan nog bli lite låg för Ella. Coop har en som är snäppet högre och skiljer nån 100 i pris
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17