Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

LJ2 skrev 2011-01-15 21:25:55 följande:
    nu e jag med här, uttråkad..

jag har inte heller köpt en enda nyhet!!
    vet inte vad av allt jag vill ha, så låter bli.. kommer väl ta slut allt..
    får jag nåt litet av de print jag gillar så =)
    kanske dags o beställa snart? :-P
    Vad bra att du hittade hit!!

Men va?! Gillar du inget av det nya eller har det bara inte blivit av?

Jag gillar inte så mycket av det, men några godbitar har jag allt fått hem.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    LJ2 skrev 2011-01-15 21:35:32 följande:
    jupp.. =) hitta hit..
    haha.. satt bara o funderade på va man kunde hitta på över nätet?? ehh.. gå in här va en kanonide som jag inte tänkte på???

jo då.. jag gillar massor i de nya!!!
    till båda små..
    men vet inte vilka plagg jag vill ha, o inte i vilket tryck..
    vill ha flera men vi behöver inte linnen eller leggings till lillan!! jag lovar!!! :-P
    så måste bestämma i vilka plagg jag vill ha allt..

colibri, safari, bilskrot, de andra fjäril? va heter de nya? bondgård, kasettband.. ja.. finns nog en del som kan flytta hit
    HUr kunde du inte tänka på att dra hit?

Har hon gott om linnen och leggings?
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-15 21:38:02 följande:
    Ronya:
    Ska jag maila funky baby och fråga hur man gör om man vill dit och klämma på kläderna nån dag? Behöver ju inte vara nu nån gång, men bra att veta om man bara bestämmer tid med henne eller hur hon brukar göra
    Ja gör det!!
  • lillronya
    LJ2 skrev 2011-01-15 21:42:20 följande:
    ja, fråga mig inte!!
    lillan vakna 03.30 i natt/morse??
    hon vill inte ha blöja ibland längre när hon sover.. men kissa ner sig vid den tiden inatt.. så tvätta av henne o lägga mellan oss, orka inte ta lakan mitt i natten..
    hon vred, vände, tog mitt täcke, sparka av sig de o låg o andas högt med flit.. typ..
    så slumra bara till 7 när max vakna sen.. kanske trött? *bortförklaringar till att jag faktiskt e trög ibland o bara inte alls tänker *

ja, hon har massor!! verkligen.. vet inte ens hur många i 98 hon har nu, men hjälp..
    o linnen tro jag hon hade 19 sist.. molo.. sen fick jag hem nåt mer visst, som jag glömt att jag beställt..
    är 92-104.. de flesta kommer hon kunna ha i sommar.. :-P

men knappisar rensade jag ju ur nyss
    så de finns nog o beställa åt henne med..

o kaaanske nåt linne till :-P haha..
    Usch vad jobbigt att vakna vid den tiden!

JA där var det gott om det då.
    Linnen behöver vi fylla på med. De har MAX tio tillsammans.
    Fast det blir nog på salgen.
    KAnske köper jag bilskrot och safarilinnena för de är väldigt fina. Men jag har ju köpt tröjorna och regeeln är ju ett plagg per print...
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-15 21:45:12 följande:
    Här behöver faktiskt A lite linnen, han fick safarilinnet, men har ju inte fastnat för nåt annat av pojkprinten
    Alltså bilskroten är såå fint och det är hans färger precis.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-15 21:46:43 följande:
    Tror du töjer mer och mer på den där regeln
    Här lyckas jag vä inte jättebra heller Skyller på att safaritröjan blev så billig på babyshop annars hade jag faktiskt inte köp den. Sen får Ella både klänning och mössa i colibri, men mössa räknas inte va
    Mja jag tänker som så att safaritröjan är långärmad och då måste han ju ha linnet sen när det blir varmt. Hur jag ska förklara bilskroten har jag inte kommit på än.
    Äh det är väl mer så att det är bra att ha den tanken för att jag inte ska förköpa mej.

Mössa räknas absolut inte!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-15 21:47:43 följande:
    måste nog kolla närmare på det då

Ja, man vill ju ha rätt färger, Såg du att jag säljer den grå lurven, tycker verkligen sen är superfin, men A passar inte i den färgen
    Ja gör det!

Ja jag såg det, den är så fin! Nä han ska klara färger.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-15 21:51:17 följande:
    Kollade in linnet nu och ja, det kan jag nog tycka är fint
    Älskar i alla fall de ränderna som är på ryggen, så fina färger!
    Ja det är ju de fina rödblå ränderna!
  • lillronya
    LJ2 skrev 2011-01-15 21:54:06 följande:
    sonen rensade jag ju ur idag i 110, en hög.. så nu har han nog bara 6-7 st molo som kommer passa.. nåt av de är lite osäkert med tom..
    verkar ha växt mer än jag trodde..
    lillronya skrev 2011-01-15 21:45:11 följande:
    Usch vad jobbigt att vakna vid den tiden!

JA där var det gott om det då.
    Linnen behöver vi fylla på med. De har MAX tio tillsammans.
    Fast det blir nog på salgen.
    KAnske köper jag bilskrot och safarilinnena för de är väldigt fina. Men jag har ju köpt tröjorna och regeeln är ju ett plagg per print...
    mm.. haft huvudvärk nästan hela dagen..
    ätit regelbundet o druckit massa vatten, så vet att de inte är de
    inatt har hon blöja igen.. inge mogen än tyvärr *ingen brådska heller än.. fyller ju 3 i slutet av april*
    men frågar hon så provar vi med jämna mellanrum.. =)

oj.. ja, då behövs linnen!!
    de flesta har jag köpt på salg.. eller rea här hemma.. sån bra rea mellanåt ju..
    sen t har jag fått tag på en del godingar =)
    så har massa fina <3
    rensade ut sonens idag.. så han kommer behöva några fler.. =)

lite mer knickers kommer hon nog behöva.. =)
    hmm.. kanske ska kolla va jag ska ha eg, innan allt tar slut?
    Hoppas huvudvärken försvinner snart!

Ja det är kanske en bra idé att kolla vad som behövs?

Här ska vi snart börja prova vårytterkläder och se vad som kan säljas.
    Tror att IdaT-jackorna får åka nu. Dumt att ha dubbla vårjackor. Har ju MAT och de är bäst.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17