Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-06-04 07:11:43 följande:
    Har inte sovit m¨nga minuter, man har bara legat o tänkt o funderat, jag MÅSTE få komma in någonstans annars går jag under i helgen alltså!!

Känner mig inte gravid, allt jag känt ät bara borta
    =(... usch...sse til å få komma in....ring gyn annars....om du inte få tag på ngn annan så kan de hjälpa dig vidare... ngt pos är ju att blödningen stannade av.. men se till å ligga å vila idag maken din får göra allt jobb...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Stormis skrev 2010-06-03 22:17:18 följande:
    Fixar det och inboxar summan i helgen då
    Greksmurfen skrev 2010-06-03 22:11:08 följande:
    ni ska iväg på salg igen lr ;)............ har som sagt aldrig varit på katvig =P........hmmmmmmmmmm
    Du känner ju oss...
    DrömmerDrömmer
    H I L L A skrev 2010-06-03 22:31:21 följande:
    Jag är också så jäkla sugen på Katvigsalgen !!! Drömmer
    Kan egentligen bara söndagen, men har börjat fundera på om jag kan fixa barnvakt och åka tidigare.
    Är du sugen ?
    FlörtTungan utesuget finns... frågan e hur man ska ta sig ner bara.....å om vi kan få plas i ngn bil..min låter konstigt .. så nu när vi åkte til sthlm så tog vi tåget...
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-06-06 20:13:40 följande:
    Nu är vi hemma efter vår lilla minisemester och jag sitter och unnar mig allt vad jag kan.. Salg x 3, skolprojekt har fått mig att tappa greppet om VVV..

MEN imorgon är det back on track som gäller-träningsskorna är på plats,skåpet fyllt med tonfisk och jag är taggad
    är det inte dags för ny salg den kommande veckanDrömmer.. hihi... risk för offtrack igen =P

här har maxen åkt på en ögonfínfektion i båda ögonen...=(.. jättejobbigt för han =( han som redan har mindre ögongluggar pga av hans ptos =S... ögonen e svullna å det kommer ju var konstant.. tvättar med NaCl, ger ögonsalva men det verkar ju inte hjälpa=S....hade hade ju 40 graders feber med för 2 dagar sen å har varit allmänt kinkig nu å vägrat äta annat än välling...i stort sätt..
    hmm får nog bli å ringa ögon imorn där vi har kontakt sen innan å fråga om råd..
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-06-06 20:43:34 följande:
    Usch stackara Maxen
    Hoppas ni får nåt bra råd!
    jo det hoppas jag med på... tog sin tid innan han somnade.....hmmm när får dem återgå till dagis vid ögoninfektion?? e ju inte aktuellt just ni eftersom han inte vill äta å är kinkig etc... men undrar då ja inte haft barn som haft det innan....
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-06-06 21:23:59 följande:
    INGEN som hört från bubblan??
    nej inget=(... hon har inte skrivit i tråden om bf 2011 heller ..hon å syrran skriver ju i samma så har den sparad;)....
    hoppas på att allt e bra
  • Greksmurfen
    h80 skrev 2010-06-06 22:00:50 följande:
    min tjej har också ögoninflammation o det verkar som om det går runt hela stan just nu. Hon går inte på daigs men hennes kompisar gör o där har de sagt 2 dagar efter start med antibiotikafroppar eller 2 dagar efter symtom (om de inte får droppar alltså)
    okej.... maxen är inne påå 4de dagen imorn med ögondroppar=(.. å de hjälper inte=(..... vet inte om det är ngt mer för han vaknar å ropar ajajaj om nätterna sen att han hade feber för 2 dagar sen..hmm ..
    e din dotters ögon svullna med??
  • Greksmurfen
    h80 skrev 2010-06-06 22:12:40 följande:
    ja, hon var jättesvullen, nu är det dock i princip bra. Vilka droppar får han? Hon var nästan helt bra efter 3 dagar med dropparna
    fucitalmic....hmmm maxen e inte nära på att vara bra än ....så man undrar ju om det är ngt annat med.. e lite extra oroad pga av hans ögonproblem i vanliga fall vill ju inte att han ska få ngt som tillstöter där=S
    vilket hade dotern?
  • Greksmurfen

hejhej!!¨fyyy va klibbigt det är ute..=S.. kan det inte bara komma lite regn så man slipper det där klibbet=S...

precis varit med maxen hos läkarn.. han har början till öroninflammation så vi ska hålla koll på han på den fronten sen har han fått andra ögondroppar nu så vi hoppas han slipper ögoninfektionen...
    hmm allt får dem på dagis =S.... e det inte det ena så är det de andra.....

• Greksmurfen

hmm dax å ringa ziggys med =S... har inte fått allt som ja beställde därifrån... mailade å då så bad hon om ursäkt å sa att det skulle skickas... det var för 2 v sen typ nu =S...
    EN ANINGEN dålig stil......

tro inte jag kommer shoppa mer därifrån kan ja säga...

• Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-06-07 12:39:13 följande:
    usch och blä för dagis...

Hoppas ur och skur dagmamman sonen börjar på i aug är bättre med sjukdomar..
    maxen e ju på utedagis=(........ men baciller finns ju överallt om inte på saker så tar ju barnen på varandra å baciller på händer det finns det gott om ute som inne=S... trodde med att det skulle minska iochmed utedagis ....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17