Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2011-04-20 07:37:45 följande:
    God morgon!

Känns inte 25:e maj som en salgdag?Drömmer
    jo det låter bra... ska ha loppis den 22:e så >JO då blir det en fin salgkassa med hoppas ja på ;).......

har rensat barnens rum på leksaker...som ändå inte används utan bara mer är där för syns skull känns det som....typ 3 soppsäckar fulla =O.. å då är inte nallarna inkliderade..... så nu sk bara syrran få välja å vraka sen så går det mesta till lopisen =P å kläder har ja med en hel del som ska säljas. Mamma börjar bli lite trött på att hamstra mina klädbackar hemma ;) förstår inte detta fenomen ;)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    solouniko skrev 2011-04-20 15:18:36 följande:
    Ni som har barn kring 2½-3 år och har pop skaloveraller, vilken stl har ni? Milla har ju en grön från förra året i 92 som jag älskar och nu funderar jag på att köpa en rosa imorgon när det är 50% på skalkläder. Visst borde 98 bli bra då? De är ju rätt så stora i stl. 92an hon har nu kommer nog räcka till hösten med, men sen behöver hon ju liksom ändå en ny Nästa vår när hon är 3 ska hon vara kring 94 cm, då borde väl 98 funka?
    jag köpte ju overall i stl 110 till maxen till vintern =P i pop overall..få hopas det inte blir för stort. funderar med på vad vi "behöver".....funderar p
    å' ngt ti
    ll melina....hennes nanook skalkläder till hösten ser enorma ut =/........
  • Greksmurfen

anse skulle öpa mej en upong :P..... hmm synd att man itne an köpa fler... men om man öper flera å registrerar flera så rent hypotetist sulle man unna få en bugga boo bee fr 1400r ;) om mna orar regga 11 st=P.............. lite anstärngt doc...

• Greksmurfen
    Busbellan skrev 2011-04-22 21:09:11 följande:
    Är nog tyvärr så att man bara får använda en kod per beställning, annars hade det varit bra att göra så
    står det ngn stans =P
  • Greksmurfen
    Lalalong skrev 2011-04-22 21:09:17 följande:
    Fast eftersom man bara får köpa en per person, så får man nog inte använda mer än en vid varje köp heller. Så om man reggar om sig och köper fler, så får man lägga en beställning för varje kod, så att säga. Det är min gissning
    synd at man inte vet =/ eller an fråga ;)....annars hade det ju varit perfa ;) e ju ute efter en billig bugga till ;)
    jaha nu blev jag med en upong =P å inte vet ja vad ja vill ha heller ;)...så nu få ja leta=P
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2011-04-27 23:31:09 följande:
    ja det beror helt på datum.. är det sista helgen i maj så är salgen kanske inte så aktuell för mig
    JOOOOOOOOO... din lilla rumpa ska ju bo i min bil som vanligt ju ;) det vet du juh =P..........
    ChokladMoshin skrev 2011-04-27 23:11:38 följande:
    Stl. 68, nån hann visst före mig på F.book när nån sålde den i "min" storlek
    hihihi ja det var nog en hamstrare;)................ här har ja invikgt melinas fina kortarmade/benta suits=)... fiiiiiiina woodfish som ja kom över i provkollektoen på slagen sist =) den sat som en smäck på henne..få vella se om den håller sig hela sommaren ;) men ananrs så tycker jag att stl 68 sitter helt ok på henne nu=)... stl 74 kan funkar med men inte större;).....då simmar hon =P.....
  • Greksmurfen
    Duntoffla skrev 2011-04-27 23:34:04 följande:
    Ah, funkar den inte? Blir så trött att de aldrig kan gå ut med datumet liiite tidigare. Surt att som jag gjort förut att behöva boka tåg ngn vecka innan=dyrt.

Denna gång tar jag bilen om jag så ska åka själv. Det är nästan billigare ju
    Lilla Ego 07 skrev 2011-04-27 22:48:43 följande:
    Jag tokshoppar alltid, speciellt nu Flört Jag brukar inte lägga upp bilder i bildis, finns anledning till det  Glad

Kan inte hejda mig så fort det är rea. Fick idag hem 2 paket från babyshop, 2 från FB och ett stort med 5 skalplagg från Polarn. Varför göra nåt normalt och tråkigt när man kan göra det roligt och överdrivet Tungan ute

du kan ju mellanlanda ivxö om du vill å åka med ner med oss=) du e välkommen å dela brandbilscrib med maxen ;) hehehe
  • Greksmurfen
    Duntoffla skrev 2011-04-27 23:42:36 följande:
    Haha, undrar om Maxen samtycker?

Jag hoppas på att Mammastök ska göra mig sällis ner. Vilken dag åker du/ni? *ska kanske byta tråd* 
    jasså finns det en salgtråd?!?...........brukar bli första dagen iof......=P har svårt å hålla mej från saaaaaaaaaalg =P hahaha

ja maxen är mkt vänlig av sig =P han sover mer än gärna i vår sä'ng =/ på gott å ont hahaha.......får hit hans branbril (som maxen säger) på söndag =) så då ska de monteras upp=).......
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2011-04-28 08:42:56 följande:
    Ja jag borde väl göra detsamma men jag får ju ångest av tanken att jag ska släpa runt på dessa kläder ett år till..
    Jag borde också sälja förrådsfyllnaden här hemma men iom att jag inte vet vad jag kanske behöver i huset så vågar jag inte det heller. Sen borde jag kanske packa lite inför stundande flytt men det orkar jag inte

Får väl tvinga mig själv att fylla den där prolistern iafKräks
    testa å lägg up sommarplagg i album å lägg i danska tråden! kan ju gå vägen =) så slipper du iaf nga såldavg... du kan ju räkna ner lite så det blir samam pris typ säljer du för 200kr på tradera så kan du sälja den för 170kr på fb eftersom t tar 16kr, mer för smidighetens skull!............
  • Greksmurfen
    ChokladMoshin skrev 2011-05-07 00:01:03 följande:
    Ja, eller hur
    Mailade till och med OTT och efterlyste en Leopard filt men utan resultat Men skam den som ger sig
    är ed på span mefter fler sånna plagg ;)..dem e ju såååå fina =P..........melina har ju babymössan som ärfrån 6-12mån måste det vara ...annars så e den stoor =P...men den e ju såååå fin =)
  • Greksmurfen

hejhop=) shoppas det ngt =P???...här e det lite torrt...lr ja jag väntar på en ida t leverans =P men annars så e det lugnt...;)
    måste försöka spara lite...få hoppas att salgen blir första vecka i juni så ja hinner få lite penga mamma penning =P varit massa räkningar denna månaden =/.........

för övrigt så ska ja vaccinera max å melina idag BCG den mot tuberkulos då grekland är med iböand dem länder na där det förekommer. sen hade ju mprfar det så det har ju funnits i släkten med. få hoppas det år bra.. ska ha med båda själv...få ge maxen det först helt enkelt, sen kanske han kan gå ut å leka med ngt så slipper han höra om melina blir ledsen......
    vill ju inte göra han rädd för nålar...

• Greksmurfen
    h80 skrev 2011-05-14 22:31:22 följande:
    hur är de i storlek? funderar på att köpa till min 90cm långa tjej
    vi har 98/104 till maxen så tro du kan ta samma till alva då dem e lika stora =)...lite stort e det juh.. men då kan dem ha dem desto längre=)....

här har vi ordnat med barnlopisen ...blir rätt stort ändå=) så hoppas jag kommer få in lite salgbuffert =P.....

sen är ja lite fattigare nu med =p blev en order på addnature lite till oss alla =)......

för övrigt så är jag suuuuuuuuperförkyld=/.....fy fanken.. ngt i hästväg... men min handledare sa att alla som börjar på barnkliniken är sjuka i början HAHA så ja det e vella därifrån mina baciller kommer ifrån =P....
    MEN bättre å va sjuk nu än när salg närmar sig ;)......hade ja mått som idag hade ja inte orkat köra =/...å ve å fasa för det ==P
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2011-05-14 22:59:38 följande:
    Kan inte citera från mobilen. Men när det regnar vad har de på sig då då?
    vilken stl tog du till E?
    har ju stl 74/80 liggande till hene till hösten...
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2011-05-15 20:35:24 följande:
    Äh säljaren är inte såå ledsen..Hon måste bara bli av med allt
    Har ju redan en del att flytta till ny adress om man sägerDrömmer
    då kanske det fanns fler saker inom den priskategorien då ;) =P.....kan du ta med den til salgen ? så slipper ja portot med =P å du slipper skicka ;).....
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2011-05-27 22:12:52 följande:
    nej spara nej. Var skulle man haft alla urvuxna kläder någonstans? Det hade ju vart massor med kartonger....
    Hos mamma HAHHAHA..så har ja det ...har ju svårt å skiljas ifrån mkt ;) hahaha......
  • Greksmurfen
    anette 81 skrev 2011-09-18 08:46:49 följande:

hur är dessa i storlek?
    dem var lika stora som reimas i stl 98 =/ till min besvikelse =/..... passade maxen ok . han är 92cm lång och har 104 i sina
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17