Vi som shoppar danska barnkläder del 17
www.familjeliv.se/Forum-25-67/m52110747.html
www.familjeliv.se/Forum-25-67/m43721571-1.html
hittade ite bildtrådar från gamla salgtrådar ;) .......lite uppmuntran såhär=P
www.familjeliv.se/Forum-25-67/m52110747.html
www.familjeliv.se/Forum-25-67/m43721571-1.html
hittade ite bildtrådar från gamla salgtrådar ;) .......lite uppmuntran såhär=P

anse skulle öpa mej en upong :P..... hmm synd att man itne an köpa fler... men om man öper flera å registrerar flera så rent hypotetist sulle man unna få en bugga boo bee fr 1400r ;) om mna orar regga 11 st=P.............. lite anstärngt doc...
Jag brukar inte lägga upp bilder i bildis, finns anledning till det 

hejhop=) shoppas det ngt =P???...här e det lite torrt...lr ja jag väntar på en ida t leverans =P men annars så e det lugnt...;)
måste försöka spara lite...få hoppas att salgen blir första vecka i juni så ja hinner få lite penga mamma penning =P varit massa räkningar denna månaden =/.........
för övrigt så ska ja vaccinera max å melina idag BCG den mot tuberkulos då grekland är med iböand dem länder na där det förekommer. sen hade ju mprfar det så det har ju funnits i släkten med. få hoppas det år bra.. ska ha med båda själv...få ge maxen det först helt enkelt, sen kanske han kan gå ut å leka med ngt så slipper han höra om melina blir ledsen......
vill ju inte göra han rädd för nålar...
hejhopp =)..fyndande nyss en summersuit bara sådär =P......få hoppas trolet inte suímmar iden bara ;).....ja impuls shopping få göras om man fyndar tycker lite syyyyyyyyyynd om säljaren bara MEN bara lite ;)
www.tradera.com/Molo-rosa-sommarsuit-stl-74-Fint-skick--auktion_302756_132871939 ;)

barnshopping.se/tavlingar-barnbutik2011/ rösta på bara 16 dagar kvar ca....
givetvis ska vi sponsra våran pölse anser jag rösta på =) så kanske hon kan komma förbi dem 2 andra som har höga poäng