• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-12-17 09:29:23 följande:
    Å vilken skötväska? Jag har ingen än nämligen
    Preggi skrev 2010-12-17 09:19:54 följande:
    Hej i tråden
    Hej hej Den är helt underbar!! När jag fick hem den så tyckte jag den va sådär, men när den väl är på så e den lööööövely Hjärta
    Jag har inte tyckt att den såg så fin ut innan men nu när jag såg den på bubblis så måste nog M ha en med.. Drömmer Vilken strl har du?
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Preggi
    lillronya skrev 2010-12-17 09:51:24 följande:
    Ja det är riktigt läskigt, faktiskt.
    Hoppas på att det är någon sån enkel sak.
    Eller att det är sköldkörteln som gör det. Det är ju också ganska enkelt om än långvarit.
    Håller tummarna för Nikita. Hoppas att ni får svar och att det är lätt att åtgärda. {#emotions_dlg.flower}
    P har ju problem med sköldkörteln med. Inte kul men hon blev ett helt nytt barn med medicineringen.
  • Preggi

Jag måste verkligen ta tag i min dag nu. Ska försöka köpa alla julklappar idag. Känns mer lockande med nätshopping idag...

• Preggi

Hej

Någon som har småfolks rånarluva? Hur är de i strl?

• Preggi
    THEA och Grodan skrev 2010-12-18 14:39:09 följande:
    Ganska normala till stora i storlek tycker jag. Bägge dina kan nog ha stl 98-104, tror att Butte använder det till både Bia och Bella.
    Tack. Tror att vi måste ha varsin till tjejerna.. Vi har ju faktiskst ingen sån så nog har jag rätt att häva mitt köpstopp för dom... Drömmer
  • Preggi
    Buttelina skrev 2010-12-18 17:07:22 följande:
    jepp stämmer fast det skiljer lite från olika årsmodeller. både isabel och lillebror har 98/104 i sina med pingviner på men jag har en som är på gränsen till för liten i strl 98/104 nu..

så preggi jag hade nog tagit 110/116 till p och 98/104 till m.. men nu har jag ju inga av de nya.. hade jag köpt nya nu så hade jag tagit 110/116.
    Tack gumman.. Ska bara vänta tills min man har åkt ut på stan så ska jag shoppa sen..
  • Preggi
    Buttelina skrev 2010-12-18 18:14:39 följande:
    haha perfekt
    Visst är det ikväll kan jag shoppa ifred när barnen har lagt sig..
    Undrar vad vi mer ska ha?Drömmer
  • Preggi

Godkväll,

Tjejerna har somnat och mannen är på stan.. Hade tänkt att vika tvätt och fixa lite men det är ju roligare att sitta här..
    Shoppas det nåt kul?

Stormis skrev 2010-12-18 21:11:31 följande:
    Busb och Ronya:
    Visst har ni 104 i era Molo-overaller i år? Och era töser är hur långa? Ska spana lite inför nästa år nu när min andra MAT gick på KöpNu på T. Gissar att jag ska ha 104, hon ska vara ca 98 i oktober och då är hon 4 år. Gillar verkligen MAT'en, men stör mig lite på ärmsluten samt att benen är lite korta, den kombon gör att ärmarna blir fööör långa när man går upp i stl tycker jag, men älskar dess smidighet och att kunna dra åt ordentligt i midjan. Ska man själv behöva designa eller?
    Håller med angående overallerna. Tycker att många har så konstiga proportioner..framförallt korta ben.. Eller så är de väldigt vida.
    Är lite sugen på att handla inför nästa år  men vi har redan termobyxor och två jackor var som ligger och väntar. Vet inte vad vi mer kan tänkas behöva.. Drömmer

Är det bra att sälja ytterkläder nu eller ska man vänta och sälja innan säsongen?
  • Preggi
    lillronya skrev 2010-12-18 21:41:36 följande:
    Hej hej!
    Lugn och ro i hemmet då?
    Jag har lugn och ro på jobbet, jag.
    Japp Sitter och spanar efter bra erbjudanden men vi har nog det mesta vi ska ha nu tror jag.. Hoppas det kommer nya roliga nyheter nu.. :-P
    Vilken lyx att ha lugn och ro på jobbet..
  • Preggi
    Busbellan skrev 2010-12-18 22:02:47 följande:
    mmm, vet hur ni har det, vällingen har varit en kär vän här också för två av barnen i alla fall
    Nora drack välling tills hon var drygt 6 år. Helt ok tycker jag, men den behöver ju inte täcka alla mål mat
    Förstår var du menar. Vi har två vällingtjejer här.. P levde på bara välling under ett par år.. Men nu är det bara på morgonen..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17