• movie
    Saraia skrev 2010-11-07 17:42:17 följande:
    fick en liten tjej Livia i tisdags!!!!!!!!!!  å idag fick vi finfina molopresenter t henne: kattbody+lila haremsbyxor o regnbåge/stars-filt!!!!!!!!
    GRATTIS

Trunken: Vilken liten sötis, grattis

Godmorgon ! Hoppas allas helg varit bra, underbara bilder i bt som alltid. Är så avundsjuk på er som ska åka på salg själv har jag inte råd denna månaden så ni får alla köpa på er alldeles för mycket så ni kan sälja till oss stackare som ej kommer i väg
    Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Buttelina: Super fina kort

Lillronya: Också super fina kort

Vi hade en urusel fotograf så Alice ser sur ut och rund som en boll i ansiktet. Nästan alla har klagat för inga barn utom dom stora skrattar på korten.

Alice 080728 Iris 100531
  • movie

LJ2: Jätte bra kort och cool frissa

Tycker det är synd att det är så många småkort med i en serie, har ju inte användning för det när hon bara är 2 år. Skulle fått välja själv. Plockar man bort kort och vill efterbeställa blir det ju jätte dyrt
    Har fått utav min syster en familje fotografering hos Ottossonphoto han är grymt bra. Fotograferade på syrrans bröllop. Ska bara vänta tills Iris kan sitta själv. Vi får välja plats själva så jag funderar på Nääs slott så himla vackert där.

Alice 080728 Iris 100531
  • movie
    Zvartaliljan skrev 2010-11-10 08:57:13 följande:
    ja han ska börja i Januari, fast får jag jobbet jag sökt till nu (hoppas!!!) så måste han börja tidigare.
    Då håller jag tummarna
    Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Buttelina: Underbaraste multiflower, lyckliga Bella

Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Ha en toppen shopping dag i morgon alla ni som ska på salg

Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Får gratulera  Lisa till bebis

Och grattis till alla som shoppat så fina kläder. Birdie suiten med muddar och knappar hela vägen är underbar ju samma med pussel. Har aldrig sett den modellen i affärer.

Alice 080728 Iris 100531
  • movie
    Quiet thoughts skrev 2010-11-18 14:22:12 följande:
    Hej alla.
    Hoppas ni mår bra?

Ni har väl ej missat att min blogg gått till finalen Årets blogg 2010. Är en av 6 finalister.
    Nu är det omröstning.
    Gillar ni bloggen får ni gärna rösta här.

Och jag hoppas på tur som skall få gå på gala

bloggpriset.ylebloggen.fi/omrostning/
    Röstat och stort grattis till liten i magen

Hej alla!
    Såg att ni pratade lite färger i barnrum, så här har vi målat i stora dotterns rum. En fondvägg resten vitt. Tänkte göra lika till lillasyster fast med färgerna lila, turkos, silver och vitt.
    Alice 080728 Iris 100531
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17