Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07
    Buttelina skrev 2010-12-22 16:22:43 följande:
    hmm finns bara från 92. då måste du hitta ett ställe som har dom i babystrl.. finns det? kan inte bara varit en salg strl?
    hmm jo de kan det ju ha varit :( Undra om det skiljer mycket på 86 och 92 då? Ärmarna är bara lite lite stora på 86an nämligen
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-22 16:29:30 följande:
    tusen tack! gäller bara att hitta små storlekar då och på rea :)
    Har hittat den råsa och den gul/lila i rätt storlekar, dock inte på rea och det vill man ju ha så här års :)
  • Lilla Ego 07
    Buttelina skrev 2010-12-22 17:06:13 följande:
    hålla tummarna till mellan dagarna då
    Åh javisst ja, det är ju reor som börjar nu snart ocksåGlad Är ju så ivrig av mig och jättedålig på att vänta dock...... men tänk om tänk om det gick o få tag i dem på 50 %, snacka om lycka och snacka om orealistiskt Flört
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-12-22 20:03:56 följande:
    Jag har idag fotat minst 20 suits i både stl 74 och 80DrömmerMaken sa till mig att jag fan måste sälja några eftersom vi egentligen bara använder våra klänningar som han så snällt räknade också
    Å hur många klänningar kom ni upp till då Flört
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-12-22 20:25:42 följande:
    Njae..det var inte såå många ändå..han fick det tydligen till 54 stycken..sen ligger ju en del i tvätten också påstår han- jag tvättar ju sällan numera Han klagade inte ens på antalet klänningar för de används ju iaf..värre var det med suitshögenDrömmer
    Men du, va det inte du som sa att jag var galen som hade typ 40 klänningar Glad Så sitter du här och har många många fler än mig ser jag nu. Tur jag precis har köpt en till då Flört
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-12-22 20:33:02 följande:
    Är det nu jag inte borde erkänna att jag hoppas på lite fler klänningar i någon kalender ikväll?
    Haha, ja det gör jag alltid ju. Har ju 3 måsten som jag bara måste ha också varav en ska i växalådan bums!

Men nu så, nu vet jag att jag inte är galen då utan nu ska jag shoppa med gött samvete Flört Tur du finns, så slipper jag vara värst iaf Kyss
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-12-22 20:42:02 följande:
    Men för att kontra kan jag säga att Lova har två par byxor, iofs oanvända..likadant så har hon kanske fyra tröjor. Detta då i gällande storlek.
    Många suits och alla bodys är numera utsorterade
    Nä det är som här då, skrämmande lite velourbrallor och liknande, ett par stycken bara. En del leggings finns ju men alldeles för lite enligt mitt tycke.....tycker itne jag har så mycket kläder till henne faktiskt men vill samtidigt inte köpa för mycket nu i stl 80 utan satsar på den berömda växalådan Glad
  • Lilla Ego 07
    1 och 1 är 3 skrev 2010-12-22 20:53:15 följande:
    De har jag ju inte ingredienser till hemma....
    Tic1 skrev 2010-12-22 20:34:41 följande:
    Gör knäck i mikron, superenkelt o snabbt, och GOTT    
    Knäck i micron? Måste nog testas!Okej då... T har ju typ 6 par jeans....
    Själv har jag 6 el 8 kommer inte ihåg nya NS brallor i stl 110 ligger o väntar på sonen..... det känns ju som värsta skattgömman ju Flört
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17