• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • nettan1016

God morgon i tråden!

Har återvänt från de halvdöda. Är inte van att vara på fest så hela dagen igår var jätteseg.
    Men jag hade i alla fall otroligt roligt i lördags och kom inte hem förrän 03.30 i söndags morse.

Kroppen gör sig också påmind. Träningsvärk och stel nacke. Varför ska jag alltid "headbanga" när jag druckigt lite {#lang_emotions_dreamer}. Högklackat är inte heller speciellt bra.

Men men.  Nu är jag shoppingsugen. Får nog leta runt lite. Inget jag behöver egentligen.

Mamma till Samuel och Evelina
  • seadwarf

Heeej allihop!!

Hänger inte med i tråden så mkt alls längre :|... har för lite pengar att shoppa för och för lite tid att sitta här ;p.. men tänkte jag kunde visa lite livstecken iaf {#lang_emotions_smile}

Massa fina barn och kläder i BT som vanligt :).. härligt med vår!! {#lang_emotions_sunny}

Här är ett litet klipp där Hampus sjunger "Manboy"..
    ">

inte helt OT för han har byxor och t-shirt från Ej Sikke Lej på sig {#lang_emotions_dreamer}...

Kramar från oss!

• Vikctoria
    Buttelina skrev 2010-04-25 22:47:00 följande:
    fick visst ut lite auktioner ändå haha läste i traderatråden att det var gratis osåltavgift så jag passade på
    Kan man få ditt alias på Tradera? *frågar snällt*
  • Greksmurfen
    Vikctoria skrev 2010-04-26 10:29:51 följande:
    Kan man få ditt alias på Tradera? *frågar snällt*
    sök på hennes nick hon har här ;)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

Lite ny info.. FB sidan har fått lite nya instruktioner för att underätta för oss alla köpare som säljare =)

• Everlonn
    Greksmurfen skrev 2010-04-26 10:43:16 följande:
    Lite ny info.. FB sidan har fått lite nya instruktioner för att underätta för oss alla köpare som säljare =)
    Ska vi försöka göra lite reklam för sidan lite överallt oxå? Gynnar ju alla att få fler köpare/säljare

Undras om man kan länka till sidan om man har auktioner på T I stilen med kolla här för mina andra grejer
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Greksmurfen
    Everlonn skrev 2010-04-26 10:50:48 följande:
    Ska vi försöka göra lite reklam för sidan lite överallt oxå? Gynnar ju alla att få fler köpare/säljare Undras om man kan länka till sidan om man har auktioner på T I stilen med kolla här för mina andra grejer
    jag å maugu gjorde deet ;)........
  • Vikctoria
    Greksmurfen skrev 2010-04-26 10:31:40 följande:
    sök på hennes nick hon har här ;)
    Tack för tipset!
  • AochJsMamma
    h80 skrev 2010-04-26 12:41:57 följande:
    Nån som kan hjälpa mig. Letar denna i storlek 2-5 år. Nån som vet om den finns i nån webbshop?www.busochrackartyg.com/product1347/category1...
    menar du 3-5 år?? Den är slut överallt typ, ville oxå köpa den men det blev 1-2 år för jag hittade den inte...
    hoppas att det finns en nånstans till dig som jag inte hittat!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17