• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-04-26 20:03:40 följande:
    Gamling!! ska du inte pimpla vin på pölsekärringsträffen i maj då!?
    Jojo men då är det ju socialpimpla och inte brutalfestahalsa Stor skillnad på det där
    Lilla Ego 07 skrev 2010-04-26 20:04:33 följande:
    Såg på bilderna att du verkade ha skoj i alla fall En rejäl bakisdag igår då eller??
    Japp-det är väl alltid roligt att gå en mil i skogen och leva rövare Totalt klippte jag mer alkohol än vad jag annars gör på tre månader{#lang_emotions_cool}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-26 19:45:36 följande:
    Gullunge Här har Ella somnat utan napp, undrar vem hon fick inspiration från Hon slog in dem i ett paket som skulle till pippi, la dem i vår postlåda och förväntar sig att pippi hämtar dem där, sen var hon nöjd. Frågade inte ens efter dem innan hon somnade
    Ha ha vilket sammanträffande. Jag började prata med Svea här i går om att hon skulle sluta med nappen och att hon skulle kunna ge napparna till Pippi. Fick svaret: "Nääää napparna är Sveas, de får INTE pippi. Jag skall ha napparna när jag sover". Hmm så tror inte att detta kommer att gå smärtfritt här inte. Men Ella är ju några månader äldre än svea.
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-04-26 19:55:50 följande:
    tjejer tycker ni detta ser för litet ut?? isabel blev heeelt kär i det
    Nä inte litet. Jätte sött!
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-26 20:08:11 följande:
    Ha ha vilket sammanträffande. Jag började prata med Svea här i går om att hon skulle sluta med nappen och att hon skulle kunna ge napparna till Pippi. Fick svaret: "Nääää napparna är Sveas, de får INTE pippi. Jag skall ha napparna när jag sover". Hmm så tror inte att detta kommer att gå smärtfritt här inte. Men Ella är ju några månader äldre än svea.
    ja, bara för några månader sen tittade Ella bara på mig som om jag vore galen när jag började prata om att ge bort napparna
    Så det kan ändra sig
    Fin shopping du fick idag förresten!
    Mamma till Nora, August och Ella
  • h80
    Buttelina skrev 2010-04-26 20:04:49 följande:
    åhh liljan, vad söta barnen är lillebror börjar få ett "pojkigare" utseeende, inte så bebisaktigt mer om du förstår hur jag menar h80: sicken gooooos bebis namn?
    Elsa heter hon :)
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-04-26 20:07:25 följande:
    Jojo men då är det ju socialpimpla och inte brutalfestahalsa Stor skillnad på det där Japp-det är väl alltid roligt att gå en mil i skogen och leva rövare Totalt klippte jag mer alkohol än vad jag annars gör på tre månader
    Jaså, den lilla detaljen glömde jag...
    080826 - Puma Teolin
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-04-26 20:04:49 följande:
    åhh liljan, vad söta barnen är lillebror börjar få ett "pojkigare" utseeende, inte så bebisaktigt mer om du förstår hur jag menar h80: sicken gooooos bebis namn?
    Tack {#lang_emotions_heart} Ja nu börjar han se mer ut som sin ålder, nu syns det mycket i ögonen om inte på storleken är ju hela 4 månader nu
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-04-26 20:10:15 följande:
    Nä inte litet. Jätte sött!
    vad bra jag var mest ute efter leggingsen men isabel blev kär i tröjan med det är strl 86 haha
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-26 20:09:46 följande:
    Godkväll la in lite bilder i bt o bytte pres.bild, så bli inte för förvirrade nu. Tyckte bara att det var dags för ett litet byte
    Men himmel vilken stor kille du fått! Ser så lång ut helt plötsligt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17