• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-26 20:25:45 följande:
    Nä han vill inte ha sådana Men köpte dem till Svea istället.
    Ja, vi har dem till ella också, och förra årets också, älskar dem.

Nora har också förra årets och de är välanvända. Hon har nu hål i grenen och nästan ett hål på varje skinka
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-04-26 20:29:58 följande:
    usch ja, jag vet känslan.
    haha, varmkorv

Han är så rolig nu.."pratar" hela tiden o älskar att gosa. Blir skitsur om jag inte pratar med honom men börjar skratta igen så fort jag gör det, just det beteendet fick Kappahl-personalen att börja gapskratta Varje gång jag vände mig mot kassörskan så började han gråta och varje gång jag vände mig tillbaka mot honom så skrattade han
    Ungefär som den där McDonalds-reklamen om du minns den
  • h80
    Zvartaliljan skrev 2010-04-26 20:29:22 följande:
    h80 - jättesöt liten Elsa Har du fått paket från mig?
    ja det har jag. TACK! Väntar på att Elsa ska växa i tröjan :)
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-04-26 20:37:39 följande:
    haha, varmkorv Han är så rolig nu.."pratar" hela tiden o älskar att gosa. Blir skitsur om jag inte pratar med honom men börjar skratta igen så fort jag gör det, just det beteendet fick Kappahl-personalen att börja gapskratta Varje gång jag vände mig mot kassörskan så började han gråta och varje gång jag vände mig tillbaka mot honom så skrattade han Ungefär som den där McDonalds-reklamen om du minns den
    haha vilken goooding

skulle vilja träffa honom juuu
  • solouniko

Godkväll tjejer Allt bra? Så himla söta barn i BT och vilket härligt sommarväder alla verkar ha det, här har vi max haft kring 5-6 grader ännu men det går frammåt Bildbombade lite nyss på stortjejen som absolut inte är någon bebis längre, tiden går verkligen FORT!

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • nettan1016
    Busbellan skrev 2010-04-26 19:45:36 följande:
    Gullunge Här har Ella somnat utan napp, undrar vem hon fick inspiration från Hon slog in dem i ett paket som skulle till pippi, la dem i vår postlåda och förväntar sig att pippi hämtar dem där, sen var hon nöjd. Frågade inte ens efter dem innan hon somnade
    Men vilken duktig tjeja. Det är ju ganska skönt att dom kan pusha varandra en del. Evelina har fortfarande bara sin lilla prick på ryggen, men vi får väl se i morgon bitti.
    Mamma till Samuel och Evelina
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-04-26 20:44:35 följande:
    ja det får du på salgen Då kan du få hålla honom så mycket du vill
    haha juuuust det gött

hehe jag sa till min gubbe att det ev skulle komma ett gäng tjejer och bo i stugan en dag vid salgen. han svar "ohhhh får jag också sova med er" {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_dreamer}
  • Busbellan
    solouniko skrev 2010-04-26 20:44:53 följande:
    Godkväll tjejer Allt bra? Så himla söta barn i BT och vilket härligt sommarväder alla verkar ha det, här har vi max haft kring 5-6 grader ännu men det går frammåt Bildbombade lite nyss på stortjejen som absolut inte är någon bebis längre, tiden går verkligen FORT!
    Åh vilken goding {#lang_emotions_heart}
    Stor tjej nu ju
    Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17