Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2011-05-29 21:14:03 följande:
    Åååå va ni hittat massa fiiiint!!! Lurvarna är ju gudomliga Hjärta Everlonn--- Vilka underbara klänningar du hittat!!

Butte--- Den kjolen och linnen har vi också sen förra året, Bubblis favvisar

Tofflan--- Cooola Noel  i den SNYGGASTE LURVEN JAG SETT!!

Tjolla--- Lilla sötnosan i jättefina byxdressar Hjärta
    jaaa såå glad hon blev för det. har inte gillat dom linnena innan men guuuuuuuud vad söta dom var!!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2011-05-31 07:58:25 följande:
    God morgon!
    Idag blir det till att skicka in sista inlämningsuppgiften i skolan, sen tar jag sommarlov på riktigt
    3 mån utan några måsten alls, underbart!
    hej åh nästan samma här! har tenta imorgon och efter den har jag sommarlov sååå gött!
    men jag är nog allt lite yr imorse skulle jag lämna barnen 30min tidigare för dom skulle på utflykt...när jag kom till dagis så sa dom "vad gör du här så tidigt". jag sa att jag ju skulle lämna tidigare pga utflykten. Jaha ok, sa fröken bara då.. sen när jag kommer hem så upptäcker jag att jag sett fel på klockan.. jag hade råkat lämna dom 1 timme o 30 min tidigare hehe.
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2011-05-31 08:15:58 följande:

Snart får du slappa du också! Vad är det för tenta ni har?
    Är så glad att jag klarade vår salstenta, annars hade jag suttit ppå fredag och gjort den
    Mamma till Simon skrev 2011-05-31 08:10:08 följande:
    Det låter verkligen härligt.
    Själv börjar jobbstressen infinna sig, och då börjar jag inte förrens 1oktober...
    Då har du ju en lång sommar framför dig du också
    psykologi och ledarskap Kräks. alla dessa jäkla teorier. blääääää. skönt att du klarade tentan jag fixade hemtentan och redovisning och grupparbetet. bara detta skitet kvar.. nu skiter jag nästan i om jag klarar den eller ej, vill bara att det ska vara över
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2011-05-31 17:54:50 följande:
    Har du sett några bilder? Då bör de börja rea i butikerna på det gamla snart ju
    ja nån liten bild har jag sett. och lite på salgen.. jaa reorna måste börja snart. brukar väl börja efter midsommar om inte annat och det är ju snart  Tungan ute
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2011-05-31 18:15:20 följande:
    Meeen vad har du sett då? *nyfiken* Ser det bra ut?

Ja, det är ju faktiskt inte långt kvar till midsommar. Tiden går galet fort.  
    har sett tre flick print och ett pojkprint. ser fint ut kan maila bilder om jag får köpa en viss lurv av dig haha
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2011-05-31 18:27:09 följande:
    www.slideshare.net/www.littlesunflowers.com/m...

Inga måsten direktObestämd
    joooo jag gillar disco och dom leggingsen som den ena lilla tjejen har på sig. och lite annat Tungan ute. sen är inte unicorn eller några andra print med på bilderna.. så det kommer säääkert en hel del fint. verkar som att lurvarna kommer i modellen som busbellan köpte
  • Buttelina
    molnen skrev 2011-05-31 18:23:22 följande:
    Någon som vet vilka färger molo kommer ha på sina vinterkläder i höst ?
    ja kolla i länken. ganska mycket repriser :/ meeeen den gröna är ju underbar!!
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2011-05-31 18:38:02 följande:
    Vad hette den där bloggen nu igen..

hon får inte visa bilderna mer.. har nog fått en tillsägning från molo..

och nu ser jag att det verkar som att den orange lurven med blå kantband kommer och en i tvärtomfärger... sen ser man en cerise lurv med orange kantband med.. kanske kommer den i tvärtomfärger med

• Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2011-06-01 18:02:09 följande:
    Jopp! jag fick en hel del 68:or vilket va perfekt   Solos lilla måste ju ha en bit kvar till 68?   det är ju tom stort till Saga och hon är ju snart 5 månader ...
    vilken fiiiiiin salgshopping!! verkligen min smak

la in en bild på min sparsamma men ack så fiiina post!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17