Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-01-30 19:10:43 följande:
    Ja, man är ju lite fotoskadad också
    Ja man blir visst det, med en sån där kamera.
    Kristyr skrev 2011-01-30 19:10:44 följande:
    såå sura T räkningen betalad
    Blä vad trist!
    Och inte händer det nåt på T heller.
    Mina går ut ikväll och jag har ett bud på åtta auktioner.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Stormis skrev 2011-01-30 19:27:26 följande:
    Dubblera din räkning x 2,5 så har du min... Visserligen betyder ju det att jag sålt mer, men jag måste ha angett fel kontonummer i mina vinnarmail för på kontot finns det inga pengar .
  • lillronya
    Kristyr skrev 2011-01-30 19:29:56 följande:
    nää jag har avslut på tisdag och det ser ut som jag får skänka en molo suit som endast är upptvättad för 83:- hoppas verkligen att den går upp och andra kläder ligger fortf på 1:-
    Å vad trist! Hoppas de stiger mycket mer!
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-01-30 19:33:26 följande:
    God kväll flickor!

Jag sitter och väntar på Solsidan,som resten av Sverige Något annat orkar jag inte göra, helt slut efter att ha gått igenom h e l a Gekås som bakis idag
    Jaha då blir det ju jättetomt här, antar jag. För solsidan följer väl alla utom jag?
    Gekås och bakis hör itne riktigt ihop va?
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-30 19:42:33 följande:
    Jag lär nog blanda datortid med tv-tid kan jag tänka mig
    Bra
    Smultronhjärta skrev 2011-01-30 19:43:56 följande:
    Solsidan är alldeles perfekt- lite småroligt men som inte kräver att man är alltför med. Passar mig perfekt
    Och jag har en tendens att spendera bakisdagar på Gekås just därför att sällskapet kommer långväga och hemskt gärna vill dit, men innan dess ska det ätas en massa,sköljas ner med diverse viner och spelas spel nästan hela natten
    Ja det är väl så när bor nära det där stället.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-01-30 20:21:25 följande:
    Godkväll flickor

Antar att typ alla kikar på Solsidan? Jag kom på precis nu att det var idag, ingen ide att se slutet, får spana på det imorgon istället
    Vi har varit hos mamma och pappa hela eftermiddagen, sen åkte sambon iväg och jobbade, hans roliga resperiod har börjat, bläääää, men vi har veckan så gott som uppbokad så det ska nog gå ändå.

Vad händer annars?
    Godkväll!
    Jag tittar inte på solsidan.

Hoppas det går snabbt till han kommer hem igen.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-30 20:26:11 följande:
    Nån som har koll på när nästa Molosläpp kommer?

Åh har faktiskt lite pengar på t-kontot som riktigt skriker efter att handlas upp, men borde vänta tills NS kommer
    Ingen aning, men det borde välvara snart?
    Bränner pengarna?
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-30 20:29:56 följande:
    Ja, de gör ju det
    Såg att rackamaja har rea nu och blev sugen på ett par tröjor där. Varför kollar man egentligen?
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-01-30 20:47:28 följande:
    Godkväll

Aldrig? Bästa programmet ju, förstår inte hur jag kunde glömma.

Mmm...han kommer ju hem natten mot tisdagen men fyyy så trist det är, vill ha honom hemma om kvällarna ju. Lite tröst hopping kanske?
    Nix, aldrig.

Jag tycker absolut du ska tröstshoppa!
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-01-30 20:54:56 följande:
    Knäppis du

Ja det låter som en bra ide Men vad? Är lite sugen på en VV order men surar över att det inte är rea på dom enfärgade plaggen.
    Eller så sparar jag pengarna tills på onsdag då jag och barnen ska på en liten shopping tur.
    Ja jag vet.

Smart att spara de till onsdag, tycker jag.
    Men nåt liiitet kan du ju shoppa nu med.
    Busbellan skrev 2011-01-30 20:59:02 följande:
    Sådär, lite till in på t-kontot, nästan så man är värd lite kvällshopping snart
    Men hur gööör du? Lär mej!
    2 bud på åtta auktioner lär ju inte ge så mycket.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17