Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-08-16 21:35:40 följande:
    Hej!

Stooort tack för superfina stövlar De såg ju inte ens använda ut
    Bra att dom kommit fram! Nää, haha, dom var ju inte direkt nötta Hoppas ni blir lika nöjda med Kuoma som vi här uppe i norr
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Busbellan skrev 2010-08-17 13:04:42 följande:
    Alltså har Molo gjort mössorna mindre i år?
    Fick hem kattmössan och den sitter mycket tightare än mössorna i samma storlek från i våras
    Jaa, mkt mindre tycker jag! I våras drunknade Milla i stl 1-2 år och nu går den inte ens på huvdet så jag fick prova 3-5 istället. Hennes huvud har väl såklart växt, men inte sååå mkt
  • solouniko

Godmorgon! GUD vad jag blev sugen på en ny order på IdaT Tyst Tyyypiskt! Men det är ju såå billigt och fina var de dessutom! Köpte massa tröjor + sockar men ångrar att jag inte tog fler färger + byxor till också. Perfekta mjuka och fina dagisklder ju! Kaaanske att det blir en ny order, men jag vill ju ha så mycket nytt NS också Drömmer SÅ synd att man inte skiter pengar

• solouniko
    ängeln83 skrev 2010-08-19 08:32:56 följande:
    Godmorgon flickor.

Nån som har tips på nån fin klänning till Mejas 1 års kalas?, drygt 2 månader kvar men jag gillar ju att vara ute i god tid
    ROCKEFELLA! ÅH vad fin den är! Kalasig och fin
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-08-19 08:36:24 följande:
    Ha ha, preciiiiiis den jag satt och tänkte på ju
    Vet du hur den är i storlek?
    Liten! Milla har 2-3 år i sin och den sitter bra. Hon är inte ens 1½
  • solouniko

OT jag vet Men ni som är experter på allt! Finns det svarta POP skaloveraller? Många på T ser ju svarta ut men är marinblåa, vilket jag verkligen inte vill ha! Hittade en på FB också men har inte fått något svar därifrån så jag vet inte om den är svart. Har fått ett sånt habegär efter en skaloverall, känns så praktiskt till förskolan i höst

• solouniko
    MiniM3 skrev 2010-08-21 21:48:26 följande:
    vet inte om det funnits förut.. Men nu fanns det med foder till hösten, rosa och svart. som dom av misstag fick ut svenska webshoppen fast dom inte skulle då dom bara skulle säljas överallt annars utom här i sverige :(
    Med foder, hur funkar det? Kan man ta lös det? Jag vill ju som bara ha "skalet".. Väldigt inte med i POP branschen
  • solouniko
    MiniM3 skrev 2010-08-21 21:52:10 följande:
    Ja man kan ha det som vanligt och med foder.. både och :)
    Ska kolla in den :) Men hade helst hoppats på att fynda en på T eller nått, men då finns det kanske inte svarta där då?
  • solouniko

Godmorgon tjejer. Här bjöd Milla på sovmorgon till strax innan 8, såå skönt!

Hade visst vunnit dessa små godingar när jag vaknade, lovely!
    http://www.tradera.com/Katvig-mossa-NY-med-lapp-strl-1-auktion_302977_116917211
    http://www.tradera.com/NY-Katvig-bodysuit-strl-86-auktion_302792_116783670

Jag som inte skulle ha fler suits Men jag har blivit såå kär i lila/grön på äldre dar

• solouniko
    Tjollabolla skrev 2010-08-23 08:23:43 följande:
    Vilka fynd! Suits är aldrig fel
    Nä, det är ju inte det. Sålde ju bort alla suits i 80 och tänkte att i 86 ska vi inte ha några för de blir ändå aldrig använda. Men nu har jag saaaknat de så mkt så jag var tvungen Blir nog kanon till hösten och vintern, så mysigt och praktiskt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17